Hra Odyssey od Blizzardu měla být zrušena kvůli problémům s enginem

novinka  2
Martin Šmíd, 26. 1. 2024 11:38
Včera jsme vás informovali, že Microsoft zrušil připravovanou survival hru s pracovním názvem Odyssey od studia Blizzard Entertainment, navíc následně měl propustit prakticky všechny vývojáře, kteří na ní v posledních letech pracovali. Nyní se o hře zmínil ve svém článku na Bloombergu novinář Jason Schreier, podle něhož vývoj odstartoval už v roce 2017, přičemž nejprve byla stavěna na Unreal Enginu. Vývojáři ale tuto technologii považovali za nedostatečnou, protože měli ambice vytvořit obrovské mapy, na kterých by mohlo být i více než 100 hráčů. I proto měl být vývoj přesunut na interní engine Synapse, který byl původně vytvořen pro mobilní hry. A to mělo na vývoj ještě větší vliv na vývoj, protože se záhy projevily omezení enginu, do něhož dlouho trvalo něco implementovat. I proto někteří vývojáři Blizzardu měli doufat, že Microsoft jim s vývojem trochu pomůže a dovolí jim, aby přešli zpět na Unreal Engine, který se od roku 2017 značně vyvinul. To se ale nestalo a engine byl jedním z velkých důvodů, proč nyní došlo ke zrušení hry.

Co se týče samotné hry, její vývoj vedl Craig Amai, jenž v Blizzardu působil řadu let a byl hlavním návrhářem questů pro World of Warcraft. Myšlenka byla taková, že vznikne survival hra podobná Minecraftu nebo Rust, ale bude daleko vyladěnější a mít řadu charakteristických prvků Blizzardu. Vývojáři, kteří na ní pracovali, ji popisovali jako zábavnou, a to i přes všechny technické problémy, a těšili se, až ji představí hráčům. To se už ale nestane. Třeba se o hře časem dozvíme další podrobnosti a uvidíme z ní i nějaké záběry. 

Zdroj: TZ

Diablo IV

ps4xoneps5xsx
Activision, Blizzard Entertainment
Datum vydání hry:
6. 6. 2023
Žánr:
RPG, Hack and slash/Beat 'em up
KARTA HRY
9/10

Komentáře