Framerate test hry Titanfall na Xbox 360

novinka  6
Martin Šmíd, 9. 4. 2014 10:00
Tento týden konečně vychází na konzoli Xbox 360 akční hra Titanfall, o níž se postarali vývojáři ze studia Bluepoint Games. Na ni se nyní podívalo Digital Foundry a přineslo několik informací, co se technického stavu týče. Na Xbox 360 hra běží v rozlišení 600p (1040x600), což je méně jak u Xbox One (1408x792), rovněž jsou patrnější ošizenější textury, na druhou stranu o vyhlazování se stará 2xMSAA a rovněž potěší i framerate. Ten se pohybuje po většinu času mezi 30-60fps (průměr 46.5). Protože ale klesá, může docházet k chvění obrazu, což ale napravuje možnost si framerate zamknout na 30fps. Nepříjemný je ovšem tearing, který hru doprovází. Snad i na ten se vývojáři podívají v budoucích updatech a něco s ním udělají.
Zdroj: null

Titanfall

x360xone
EA Games, Respawn Entertainment
Datum vydání hry:
13. 3. 2014
Žánr:
Střílečka
KARTA HRY
9/10

Komentáře