Forbes přinesl nové podrobnosti o multiplayerové akci Marathon, k představení má dojít příští rok na jaře
novinka
14
Martin Šmíd, 18. 9. 2024 18:44
Studio Bungie v současnosti nepracuje pořád jen na podpoře pro Destiny 2, ale připravuje také zcela novou PvEvP extrakční střílečku Marathon pro PC a konzole PlayStation 5 a Xbox Series X/S. Naposledy jsme o ní slyšeli v minulém roce. Následně se vývojáři odmlčeli, přičemž v rámci vývoje došlo i k několika velkým změnám. Nyní přišel magazín Forbes s několika novými podrobnostmi, které se měl dozvědět od svých zdrojů. Pojďme se na ně podívat.
Hra Marathon by se měla prodávat za 40 euro. Vývojáři zvažovali free-to-play model, ale jestli by se vyplatil, je značně nejisté. Ostatně free-to-play střílečka The Finals má velké problémy s monetizací, ačkoliv ji na začátku hrálo velké množství hráčů. Že by stanovená cenovka 40 euro mohla být správnou cestou, ukázal začátkem letošního roku Helldivers 2. Na druhou stranu Concord naprosto propadl. Každopádně na přechod k free-to-play modelu je podle všeho už pozdě v této fázi vývoje a nebyl by proto vůbec jednoduchý.
Tento rok se neplánuje kompletní představení hry. K němu má dojít příští rok. To ale nevylučuje třeba nový kratší trailer nebo video, v němž by hru trochu představil její současný herní ředitel Joe Zieger. Vývojáři ostatně moc chtějí, aby mohli o hře mluvit se svoji komunitou.
Systém tříd a hrdinů je podobný hře Apex Legends, ale Marathon má mnohem více možností v úpravě hrdinů. Mají existovat hrdinové s vlastní osobností, každý s unikátními schopnostmi, jako jsou dvojité skoky, rychlé oživení, neviditelnost a tak dále. Ačkoliv jde o extrakční střílečku, vybavení a zbraně, které během hraní najdete, jsou důležitou součástí a lze tyto věci hodně přizpůsobit. Získané zkušenosti bude možné utrácet za nové dovednosti. Ve hře mají existovat i speciální implantáty, které mohou přidat další bonusy.
Na připravených mapách mají být různá tajemství a hádanky, jako tomu je třeba na patrolách Destiny (Dreaming City). Nebude jich ale podle všeho takové množství, jak se původně plánovalo.
Ačkoliv hra doznala od svého oznámení řady, změn, nezměnila se estetika a vůbec vizuální zpracování. To je pořád stejné.
Sony potřebuje, aby hra vyšla v příštím roce. Pokud se tak nestane, bude to hodně špatné. Poté, co se vše stalo v Bungie, Sony nemá zrovna velkou trpělivost. Vývojáři přitom mají být k termínu spíše skeptičtí. Vědí, že dodat hru, která splňuje kvalitu Bungie, navíc má dostatečný obsah, bude v tomto termínu hodně těžké.
Na hře Marathon v současnosti pracuje zhruba 300 vývojářů. Většina vývojářů Bungie stále pracuje na Destiny 2.
Nemyslím si, že to bude průser jako Concord. Už jen na tom, že to dělá Bungie prodají určitě hodně kopií, než kdyby to dělalo nějaké noname studio. Je ale otázka, jak to bude kvalitní, jakou to bude mít podporu a co vše to za těch 40 éček nabídne.
Kdyby místo toho udělali nějakej třeba single Destiny spin-off za Cayda, tak by se to prodávalo jak rohlíky a navíc by tím třeba přilákali lidi na Destiny 2. Ale ne, místo toho radši další live service po 150.
no dokud neuvidím nejakej real gameplay tak to furt bude 50/50…ja v poslední době pařím The Finals na který lidi nadávali,a je se u toho fakt bavím.Dostala me tam ta grafika,vypada to fakt pěkně…a ohledne úpravy postavy je to taky extremek kolik tam je vizuálních veci,to se taky jen tak nevidi. Každopádně az vyleze nejakej play,budeme moudřejší
@menzes2.0: Kdy se na The Finals nadávalo? Já na to slyšel jen samou chválu. Sám jsem to po releasu nějakou dobu hrál a super originální záležitost, která aspoň nic nekopírovala.
Komentáře