Bungie propustilo herního ředitele Marathonu kvůli nevhodnému chování

novinka  26
Martin Šmíd, 30. 8. 2024 10:46
Když byla v minulém roce oznámena extrakční střílečka Marathon, dozvěděli jsme se, že z pozice herního ředitele na ní dohlíží Christopher Barrett. Ten ve studiu Bungie pracoval od roku 1999 a měl velký vliv na hry ze série Halo, následně byl herním ředitelem Destiny. Záhy po oznámení ovšem došlo ke změně. Christopher Barrett o pozici herního ředitele u Marathonu přišel a nahradil ho Joe Ziegler, který dříve vedl vývoj hry Valorant. Ten měl udělat několik velkých změn, mezi nimiž byl i odklon od hráči vytvořených postav k předem definovaným hrdinům. Každopádně Christopher Barrett ještě nějakou dobu v Bungie pracoval a odešel až letos během jara, přičemž jeho kolegové si mysleli, že si bere pouze pauzu od vývoje, ale v budoucnu se vrátí.

Nyní jsme se ale skrze Bloomberg dozvěděli, co skutečně stálo za jeho odchodem. Jason Schreier ve svém článku uvádí, že Christopher Barrett byl propuštěn po interním vyšetřování, ve kterém ho nejméně osm zaměstnankyň obvinilo z nevhodného chování. Vyšetřování mělo zjistit, že jim měl Barrett posílat nevhodné textové zprávy či poukazovat na svoji pozici, bohatství i vliv, čímž by jim mohl pomoci v kariérním postupu. „Vždy jsem se choval čestně, respektoval a podporoval své kolegy, z nichž mnohé považuji za své nejbližší přátele. Nikdy jsem svoji komunikaci nepovažoval jako nežádoucí a nikdy by mě nenapadlo, že by se kvůli tomu někdo mohl cítit nepříjemně. Pokud se tak někdy někdo cítil, je mi to upřímně líto,“ stojí ve vyjádření Barretta pro Bloomberg. K jeho propuštění se rozhodly společnosti Bungie a Sony nevyjadřovat. 


Zdroj: Bloomberg

Marathon

xsxps5
PlayStation Studios, Bungie
Žánr:
Střílečka
KARTA HRY

Komentáře