Flying Wild Hog: DirectX 12 zřejmě nebude mít velký dopad na Xbox One
novinka
26
Martin Šmíd, 31. 5. 2014 19:00
Když byl letos potvrzen DirectX 12, Microsoft potvrdil, že přijde i na konzoli Xbox One. Mnozí ihned začali spekulovat, že by se tak mohl zvednout výkon konzole, a hry by tak mohly být daleko hezčí, a třeba běžet ve FULL HD. Nyní se k tomuto vyjádřili vývojáři ze studia Flying Wild Hog (vytváří akční hru Shadow Warrior), kteří si nemyslí, že bude mít pro konzoli Xbox One nějaký velký přínos. Důvod je totiž podle nich prostý. Obě konzole (PlayStation 4 a Xbox One) už low-level API mají svoje vlastní, proto ani nepotřebují Mantle od AMD, které je DirectX 12 hodně podobné. Samozřejmě, jisté zlepšení nové API přinese, ale nebude tak velké, jak si mnozí myslí. Výhodu v DirectX 12 vidí především v tom, že když ho bude mít Xbox One, bude daleko jednodušší na konzoli portovat hry z PC, a samozřejmě i opačně. Už teď ale je podle vývojářů velmi jednoduché vytvořit konzolovou verzi, během vytváření Shadow Warrior neměli žádný problém, který by stál za zmínku.
Zdroj: gamingbolt.com
8/10
Komentáře