Farah bude mít v remaku Prince of Persia: The Sands of Time větší roli, vývojáři přepracují i souboje a úrovně

novinka  11
Martin Šmíd, 13. 6. 2024 10:37
Mnoho let vyvíjený remake hry Prince of Persia: The Sands of Time má podle posledních informací vyjít v roce 2026. Jen připomeneme, že původně se s ním počítalo na začátek roku 2021, ale následně došlo k odkladu a prakticky restartu vývoje. O remaku se nyní více rozpovídali vývojáři na oficiálním blogu Ubisoftu, kde prozradili několik nových podrobností. Nejprve se zaměřili na příběh, který bude stejný jako v originále, ačkoliv bude mít i několik změn, aby byl ještě lepší. Třeba postavy budou dle vývojářů působit na hráče povědomě, ale zároveň chtějí, aby se o nich dozvěděli během hraní více.

Největších změn dozná princezna Farah, která bude mít daleko větší a angažovanější roli než v originále. „Jsme schopni přidat více interakcí mezi ní a prince, takže můžeme získat více z jejich vztahu. Jednoduše budou trávit více času vedle sebe,“ řekl herní ředitel Michael McIntyre. Kreativní ředitel Bio Jade Adam Granger následně ještě dodal, že se budou snažit Farah modernizovat a přetvořit ji ve skvělou postavu, k níž si budou moci hráči udělat hlubší vztah jak v originále. Dodal zároveň, že spousta nového obsahu souvisejícího s Farah, který bude do hry přidán, bude ve výsledku nepovinný. „I když byla Farah už v originále skvělou postavou, myslíme si, že ji chyběla hloubka jako osobě. Má důvody, proč tam je, je to opravdový spojenec, ale také osoba s minulostí, přáními, potřebami, touhami a vkusem. Opravdu z ní chceme udělat skvělou postavu, ačkoliv není hratelná,“ dodal.

Co se týče hratelnosti, ta také dozná několik změn a modernizací. Zatímco některé aspekty hry zůstanou pořád stejné jako v originále, třeba mechanika běhu po zdi případně používání dýky času, jiné budou přepracovány. Vývojáři například chtějí změnit design některých úrovní a vůbec měřítko světa, v němž se hra odehrává. I proto někteří hráči budou moci zažít pocit závratě, když budou lézt po římsách obrovského paláce. Dále vývojáři přepracovali soubojový systém, aby působil moderněji, přesto zachovali i některé jeho charakteristické prvky. „Původní systém by mohl působit pro mnoho dnešních hráčů zastarale. Souboje ve hrách, jako je Prince of Persia, za posledních 21 let udělaly velký skok kupředu, což můžeme vidět v Dark Souls nebo God of War. Byla to oblast, v níž bylo potřeba modernizovat,“ dodali vývojáři. 

Zdroj: TZ

Prince of Persia: The Sands of Time - Remake

ps4xonexsxps5
Ubisoft, Ubisoft Mumbai & Pune
KARTA HRY

Komentáře