DiRT Rally oznámeno pro konzole, vyjde v dubnu 2016
novinka
26
Martin Šmíd, 7. 12. 2015 15:33
Před několika dny se začalo spekulovat o konzolové verzi povedené závodní hry DiRT Rally. Herní vydavatel Codemasters dnes spekulaci potvrdil, přičemž hra vyjde pro konzole PlayStation 4 a Xbox One už 5. dubna příštího roku. Codemasters další informace ohledně konzolové verze, která bude dostupná skrze digitální distribuci i normálně v obchodech, neprozradil. Další podrobnosti bychom se ale měli dozvědět v brzké době, takže vás budeme informovat.
podle steam videa je to 5.4., ale tak v případě takhle dlouho očekávané konečně kloudné rally hry už ten den nehraje roli, takže akorát je otázkou, kdo bude kupovat Loeb Rally
Parada. Jaro pristiho roku bude neskutecne naslapany. Uncharted 4, Ratchet & Clank, Dark Souls III, Dirt Rally, Mirror's Edge a to jsem urcite na neco zapomnel.
teď by to ještě chtělo od Cody vyšťourat, v jakých technických specifikách hra na konzolých poběží. Full HD a 60fps+ by mohl být dobrej impulz pro nákup konzole, nebo alespoň volantu, protože s volantem je to úplně jiná liga v případě téhle hry.. asi jako jezdit Gran turismo na gamepadu a na volantu
tak ze Švédka mi spadla brada. Nic takovýho mi ještě žádná rally hra nepředvedla. Nádherná grafika, skvělej pocit z jízdy, závěje, který fungujou jak maj... a koukat se na replay je na slzu. Klobouk dolů, tohle je skutečně nejlepší rally hra všech dob. Obsahově by mohla být silnější, ale pořád nabízí násobně víc aut než v Richardovi, fyzika je vynikající, tratě jsou uvěřitelný s neskutečně velkejma rozdílama mezi jednotlivýma zeměma, zvuk aut nemá porovnání s jinýma rally hrama a graficky je to o řád dál, než cokoli co vyšlo. Na volantu zážitek a pro rally komunitu splněnej sen a konečně byť né dokonalá, tak přesně taková rally hra v jakou jsme všichni dlouho doufali.
Ouuuu to bude nasup na ps4 doufejme ze to prekvapi a snad tam bude i block a gymkhana super konecne poradny blato verim ze to odnese vetsi hodnoceni nez wrc 5 .
Že by návrat krále? Konečně důstojný pokračování série Colin Mc Rae rally? Že bych nemusel kupovat všechny ostatní omáčky a rovnou koupil královnu?.....budu čekat na DAY ONE!!!!!....Mave, ty vl jestli ty ptáku nekecáš( což ty asi určo ne), tak nás čeká rallyovej herní mega zážitek....a to se vyplatí si počkat
aha tak ona je tu trochu desiluse okolo Dirt: Rally!!! Takže předně. Tohle s Dirtem aneb všim co Cody vytvořili po Colin McRae Rally 2005, nemá... opakuji nemá prakticky nic společnýho. Jede to na úplně jiné vlně. Naštěstí tu a překvapivě tim tady i někoho zklamu, není vůbec žádnej Block a žádná Ghynkhama, která je každym rally fanouškem totál nenáviděná stejně jako ten šašek, kterej v rally světě ukázal, že ve skutečném rally sportu nemá ani na standard natož aby něco vůbec dokázal, jak by si někdo mohl z jeho videí myslet ;o)kostej.. nic lepšího není a opovážím se tvrdit, že dlouho nebude. Je zapotřebí ještě vylepšit obsah, ale u takovéhle hry mi DLC nevadí.. samo, že by bylo lepší, kdyby to bylo v základu a nechali si ten hillclimb, ale jestli mělo někdy DLC smysl, tak je to tady, jelikož tady prostě není žádná další podobná hra.Robo... jj tohle opravdu stojí za to. Po Colinu 2005 jsem dloooouho čekal na slušný rally. Né všechno se mi vyplnilo, ale je to o tolik dál, než cokoli dneska dostupnýho, jízdní model se třeba s tim Colinem vůbec nedá srovnat, stejně tak zvuky úžasný... stojí to rozhodně za plnou cenu, ale je potřeba k tomu přistupovat, že rally jako takový to není dokonalý, ale v tom co nabízí, tak to nabízí o řád dál, než jakákoliv hra co tu doteď byla. Když si vemu surovýho Richarda neupravenýho modama, tak vedle něj je jen málo položek, ve kterých je Richard lepší.. ve většině je prostě Dirt dál.. ač se mi to zajídá říkat tomu Dirt, protože ty tři Dirti, co tu byly doteď s tím nemaj nic společnýho.. docela nerozumím, proč potřebovali do toho cpát tenhle název, když je to určený pro úplně jinou sortu lidí a zrovna Dirt by to mu moch paradoxně ublížit v jejich zájmu o tuhle hru.split screen tam bohužel není, ale co je horší, v tuhle chvíli tam zatím ani není možnost pustit jednoduchej závod pro víc lidí, kteří se střídaj po sobě. Od posledního patche jde teprve jezdit na čas tak, že v každym splitu vidím rozdíl oproti svýmu času, to doteď nešlo.. zatím se jezdilo pouze proti časům ostatních uživatelů na steamu, nebo proti A.I. ... uvidíme, třeba se do konzolí ještě něco změní. Až od včera je hra defakto v té surové plné fázi, takže se může ještě lecos změnit.
Mav: chci se tě zeptat, v rbr bylo hodně znát po jakým povrchu jedeš. Myslím tím ty rýhy ve vozovce, díry a hlavně sklon zatáček, kdy jsi musel vychytat nájezd aby tě to nevyneslo.......je to i v dirt? Protože to byla esence rbr, správně si najet aby tě vnitřní stopa podržela, cutovat kde to šlo atd atd atd.
Dost často bývá, že se konzolové verze od PC verze, jedné a té samé hry, od sebe liši.Chci říct, Pc verze může řešit ledacos ,ale neznamená to nutně, že to bude řešit i konzolová.Takže ty poznatky z PC beru spíš jako pro představu, co jako zhruba.
black mamba.. v zásadě to tak je. Pokud má cesta defakto půlkruhovej tvar v průřezu, tak je samozřejmě rozdíl, jestli jí jedu prostředkem, nebo na hraně.. když pojedu na hraně, auto to bude táhnout do strany. Mám jedno místo v Anglii, kde už jsem se díky tomuhle několikrát vysekal, protože mě zatáhla hrana, která není zase tak evidentní, jako třeba klasickej příkop, je mírnější - je špatně vidět, ale v tý rychlosti, když potřebuju změnit směr, tak to najednou nejde tak jednoduše, jak bych na rovný cestě čekal, takže šup bim bam ven nazdar :o)) takže ano.. ale vyjetý koleje jako takový to ne, ale to je spíš o charakteru trati. Mně se naopak hrozně líbí, když se jede monte carlo a začíná se na úplnym sněhu.. potom se to postupně mění, že třeba zatáčka je už skoro suchej asfalt, ale z jedný strany ještě sníh.. a teď to Švédsko? To je zase kombinace asi pěti různejch povrchů od úplnýho sněhu, až po obnaženej štěrk.. závěje po stranách to samé.. malá, velká, špinavá :o) .. každá bere auto jinak, ale naprosto skvěle podle toho, jak se o ně opřu. Opřu se klasicky ve smyku zadním rohem - vlivem toho se opru celym bokem a krásně něm to podrží.. škrtnu o to ale nejdřív předním rohem a vcucne mě do sebe.. ale ne tak, že bych pokaždé skončil v hodinách, kolikrát to ještě jde ven, je to opravdu moc pěkně vymyšlený a uvěřitelný.
Komentáře