Vývojáři se u DiRT Rally snaží o 60fps
novinka
27
Martin Šmíd, 14. 12. 2015 11:08
Před několika dny nám udělal radost Codemasters oznámením, že se na konzole PlayStation 4 a Xbox One dostane kladně přijatá závodní hra DiRT Rally, a to začátkem dubna příštího roku. Designér hry Darren Hayward dnes na svém twitteru uvedl, že konzolová verze poběží v 60fps, alespoň o toto číslo nyní usilují a chtějí pro něj udělat vše, což je jistě potěšující informace. Rozlišení zatím nemohl potvrdit, na něm vývojáři stále pracují. Důležitější je ale pro vývojáře podle všeho framerate, a to je určitě u závodní hry dobře.
Zdroj: twitter
9/10
miky20 #One& only
👎1
14. 12. 2015 12:26taky nic jinyho u zavodni hry necekam, to ma byt samozrejmost. vyjimka je open world.
martin.collar
14. 12. 2015 12:39
Meningitis: Sem natom uplne stejne, Thrusmaster uz nikdy a nechci volat na 10tis.. Měl jsem ten předražený s*** T80 (ktery ma hodnotu tak 600Kc) a odešel do měsíce..
Kostej-cz #HORIZON
14. 12. 2015 15:28
Ps4 1080p 60fps - Xone 900p 60fps a neee ze Ne ! Makej te pani vyvojari - konecne rally co stoji za koupi ...
Maverick_cz #G.B. club
👍1
14. 12. 2015 16:56Já jezdím na Driving Force Pro co mě stál novej 2500Kč a kdyby nebylo politiky na nových konzolých, tak by to byla i dneska vynikající volba. Jelikož na konzoli 95% hráčů nepotřebuje spojku, v zásadě spousta ani manuální řazení... přitom na Dirta je mnohem vhodnější sekvenční řazení ať už za volantem, nebo pákou... přitom od dob G25 neumí ani G27 a G29 sekvenčně řadit na páce. Což je průšvih, protože když už né řadit, tak by se tam krásně dala řešit ruční brzda a řadit kvalitníma pádlama pod volantem. No chtěl jsem říct, že ta jebka volant za 2500 se nedá absolutně srovnávat s nějakým gamepadem.
No a fps tady určitě ... tohle už je na vymotanou šestku ve Švédsku prostě nutnost, jinak to nedobře skončí :o) .. za rozlišení bych se taky přimlouval, protože je zapotřebí vidět dost dopředu a každej detail na trati dávno předtím, než ten kámen má 10x10pixelů a je přímo před kolem :o) Paradoxně nejsem ochoten slevit v rozlišení na PC, kdy tvrdošijně jedu maximum na úkor těch pár fps. Bohužel s mojí prehistorickou sestavou se díky procesoru nedostanu nad 60fps, tak jsem se s tím smířil a raději lepší detaily, než honit tisícinky sekundy a mít ořezanou grafiku.. tak si to raději užívám. V těch replayích je to totiž opravdu nádhera. Já myslím, že je to stejně lakýrka, protože kluci už maj dávno konzolovou verzi hotovou... z celý hry to vyloženě čiší, že je to všude na to "jednokliknutí".. ironie je, že podpora myši byla přidána až dodatečně na základě žádostí komunity, takže i to mluví pro konzolovej základ a PC port :o)
johnyital #Au Rat
14. 12. 2015 18:16
No prostě to, bez keců, vypadá fakt dobře.Tady já už jsem rozhodnutej.
Maverick_cz #G.B. club
14. 12. 2015 22:04
Mitsu.. no ona to byla tak trochu ironie, protože vůči ceně k němu nemůžu mít žádný výhrady a pro moje hraní je naprosto ideální. To v čem je lepší g27 by mi nikdy za ten příplatek nestálo, ale vzhledem k ceně je to v kategorii lowendu. Je to ale ta verze pro ps3, takže to nebude úplně stejnej volant jako si měl na ps2. Jinak za podobné peníze pamatuju i starší volanty od Logitechu... Momo tuším stávalo 4-5tis.. ale kolem 3tis se podobně kvalitní volant na PC od logitechu dal koupit už dávno, takže ta situace, která je dneska je pro mě dost nepochopitelná, kdy vedle nejlevnějších thrustmasterů sedí Genius a podobný nesmysly, který už jenom na pohled ukazujou, že jsou postavený hlavně pro cenu a chybí tu úplně střední třída... ta informace o 3000 pro Sony a MS je pro mě novinka a nechápu, jak to jde takhle paušalizovat, když existujou volanty na ps4, který stojej míň, než je tenhle poplatek sám.
johnyital #Au Rat
👍1
14. 12. 2015 22:19Jó chlapci, jedinej volant, kterej jsem měl já, byl volant na PS2 koupený v Glóbusu za 800.Řazení páčkama pod volantem + pedály.Tlačítka se daly mapovat.Zajímavé je, že fungoval na všechny tehdejší závodní hry, včetně Gran Turisma!Dodneška mám podezření, že kdybych nebyl línej a koupil redukci, tak by snad fungoval i na PS3.Vzal jsem starý křesílko s opěradly, ty prodloužil, nadělal díry pro možnost polohování,volant upevnil do příčnýho prkna a všechno hezky natřel a TOCA,Evolved a GT4 byly moje.
black mamba
👍1
15. 12. 2015 10:42jestli to bude stejně dobrý, né-li lepší než rbr, tak já si to užiju i na joypadu
Maverick_cz #G.B. club
15. 12. 2015 11:05
na gamepadu pro mě Richard končil po pár zatáčkách. Ano dalo se to, ale ten pocit z dobře projetý rychlostky na volantu se nedá gamepadem ani klávesnicí nahradit. Přitom věřím, že časy jsou lidi schopný jak na gamepadu, tak kupodivu na klávesnici jezdit suprový, ale pokud mi jde o nějakej zážitek, tak zrovna v případě Richarda a Dirta: Rally je volant obrovskej kopanec pro prožitek ze hry.
No a když by někdo nevěděl co s penězma, tak za pár set tisíc ideální koupit ten pístnicovej trenažér,.. k tomu nějakou tu VR přilbu, kterou Dirt podporuje a pak to začne dávat ale úplně jinej smysl :o)
black mamba
👍1
15. 12. 2015 16:14jo, hrál jsem to i na volantu, je to o hodně lepší to dá rozum. Jenže já hrál rbr, jako všechny závodní hry z pohledu za autem, a s volantem to bylo divný. Volant je vhodnej jen pro pohled z auta, a k tomu jsem dospěl až u project cars. Kvůli tomu jsem začal uvažovat o koupi, ale když čtu v diskuzích kterej volant koupit nekoupit, kolik stojí.......asi mi to za to nestojí (nádhernej slovosled) . Co se týče joypad a rbr, aniž by šlo o ježděný časy, já s kámošem jsme si to užívali i tak. Páč u týhle hry bylo znát jakým stylem jedeš, jakým autem, a jak to umíš. Kámoš preferoval čistou stopu, já styl Colina. A prostě se na to hezky koukalo, jak ten druhej jede, protože bylo znát, jestli to umíš, jedeš pilu, měls zrovna kliku, adrenalin,a to vše na joypadu. A časy? Jezdili jsme špičku na nejtěžší s maximálním poškozením.
Maverick_cz #G.B. club
15. 12. 2015 17:54
black mamba.. tak to tě docela potěšim, protože Dirt se vůbec nejezdí špatně tzv. po klasicky z oldrallygames ;o) ze zadního pohledu. Navíc se moc pěkně kouká na to auto, který super štřílí z výfuku s tím, že je v tom taky nějakej systém a ne že to vystřelí při každym přeřazení.. no a úplně nejvíc se mi pohled zezadu líbí v rallycrossu, kde jsou vidět i větráky v kufru, jak se točej a vůbec detaily auta jsou moc pěkný.. spolu se super zvukem o kterym si bohužel takový gran turismo může nechat zdát je to fajn. Jako volant jedině zevnitř.. v mym případě z kapoty, protože zevnitř já tam prostě žádnou podobnost s reálnou jízdou nevidím díky vzdálenosti od televize a v televizi je pak ještě další obraz kde mám opět další vzdálenost k volantu a pak pidivýhled ven... no ale jak jezdím z kapoty, tak samozřejmě ta textura kapoty z blízka není tak líbivá, jako ten pohled za autem. Takže časy z toho asi nebudou kdo ví jaký, ale zase ve Finsku uvidíte do každý zatáčky, zatímco volantáři budou trnout hrůzou, jestli je ta zatáčka správně napsaná, což bohužel v Dirtovi u pár zatáček opravdu není.
black mamba
👍1
15. 12. 2015 19:23Mav: jak píšeš, přesně tak beru pohled zezadu. Oba pohledy mají své výhody, v rbr jsem strádal na tuším bisanne, protože tam nebylo vůbec vidět za zatáčku, jediná možnost zajet dobrej čas bylo našprtat se každou zatáčku.........ježíš, zase píše o rbr 😁 . To je v prdeli, ta hra je pro mě srdcovka. Místo jezdění v rbr se teď ve volným času svezu STíčkem, ale není to takovej adrenalin 😁
Tak pevně doufám že budou pořád přidávat auta i tratě, obsah se mi zdá nedostačující.
Tak pevně doufám že budou pořád přidávat auta i tratě, obsah se mi zdá nedostačující.
johnyital #Au Rat
👍1
16. 12. 2015 9:23No, tak to je výhoda her, že si člověk může použít pohled, jakej mu vyhovuje, já primárně všude jezdím z kokpitu, ale v případě potřeby se nestydím použít jakejkoliv jinej pohled, někdy holt opravdu není někde vidět, nebo jiný problém a třeba v GT jsem u některých licencí přepínal na "brejle".Jinak, volant je sice volant, ale ještě jsem nikdy nehrál hru u které bych si řekl, že s ovladačem to prostě nejde.To se mi ještě nestalo.Jedině, že to není na dlouhé "štreky", to fakt bolí ruce, alespoň mne, když člověk jede na krev, a pak udělá chybku jen kvůli tomu, že ho berou křeče.Tak to dycinky řeším tak, že zapauznu na nějaké rovince a dám voraz, ale nevýhoda je, že někdy člověk vypadne z rytmu.Ale v případě RZ se to dá, ty ve hrách nebývají tak dlouhé.Taky doufám, že budou přidávat obsah, ale dneska se to tak i dělá, že se vydá skelet a pak se te doplňuje.Třeba Driver Club.
johnyital #Au Rat
16. 12. 2015 9:34
black mamba: to se holt tak někdy stává, že některá hra zanechá v člověku takový dojem, že pak už jenom porovnává. S tím neuděláš nic, dokud nepřijde taková, která by u tebe rbr absolutně přebila. Pro mně je zase taková "srdcovka" WRC Rally Evolved.A ještě to u mne nic nepřekonalo.
johnyital #Au Rat
16. 12. 2015 9:39
Mav: dobrá hra má pro volantáře ještě jeden pohled z kokpitu a to bez volantu, měla ho třeba WRC Rally Evolved, tam byl jeden s volantem a druhý jen s palubní deskou.Ten jsem používal, když jsem jezdil s volantem.Ale co jsem tak viděl, tak se právě často u volantů používá právě to, co ty, ten přes kapotu.Už jen kvůli výhledu a pocitu rychlosti.
Maverick_cz #G.B. club
👍1
16. 12. 2015 9:41no pro mě bylo s gamepadem na ps3 opravdu utrpení jezdit gran turismo... naprosto debilní spouště ze kterých prst sklouzával, protože byly idiotsky obráceně klenutý, takže tam to opravdu bylo za trest. Xbox to měl mnohem lepší, dneska už to má konečně i playstation.
johny.. jo tady je taky ještě jeden pohled.. a hlavně si můžeš volant vypnout v jakymkoliv pohledu, ale mně prostě nevyhovuje cokoli jinýho krom kapoty. Už i z tý kapoty je ten pohled omezenej, ale pořád je to co největší záběr. U Gran turisma jsem jezdil z nárazníku, protože imbecilové nebyli schopný sladit u všech aut pohled z kapoty a tak někde byl z kapoty a někde ze střechy. Přitom z nárazníku už je to úplně nanic, protože sem tak blízko zemi, že ztrácím spoustu informací a ještě k tomu, když předemnou někdo jede. U toho Dirta je podle mě snad i novej pohled, protože předtím jsem ho tam neviděl. Je to úplně hned za oknem, že z vnitřku je vidět minimum.. možná ho prubnu, ale od té doby, co jsem přestal jezdit na klávesnici, tak jinej pohled než z kapoty nejezdím.
johnyital #Au Rat
16. 12. 2015 9:51
Maverick_cz: A jo. No jo, to já mám předělaný.Levá páčka řízení, pravý analog dopředu jen plyn, dá se do toho v případě potřeby lehce brnkat,jinak už na pravý analog nedávám nic.Brzda čtvereček(palec jde s analogu rychle dolů a jde snadno přerušovaně brzdit, k nezaplacení v GT s vypnutým ABS), ruční brzda kolečko, řazení nahoru R1, řazení dolů L1,R2 pohled dozadu.Zbytek na různý featurky ,dle hry.Používám od PS1 napříč závodními hrami dodnes.Edit: vždycky šíleně nadávám, když v nějaké hře musím nejdřív odjet nějaký trapný závod, dle jejich nastavení a pak teprve můžu do menu.
black mamba
👍1
16. 12. 2015 15:15johny: přesně si to trefil. Na ps2 jsem žral GT, ale pak přišel rbr a bylo po srandě. Najednou mi gt přišlo o ničem, protože tam nebyl žádnej pocit strachu. Jak o tom tak píšu, hodně se na dirt teď těším
Komentáře