David Cage o vyvážení Heavy Rain
novinka
6
Petr Strecker, 13. 10. 2009 18:34
Heavy Rain – pro někoho jedna z nejočekávanějších PS3 exkluzivit, pro někoho naopak jen titul plný naskriptovaných animací a sekvencí s mačkáním tlačítek. Právě pro ty druhé tu má vysvětlení David Cage, zakladatel studia Quantic Dream, jež stojí za hrou. Údajně se setkává s reakcemi lidí, kteří hru odsuzují díky menšímu počtu akce a převažujícím animacím. Cage se tak vyjádřil v tom smyslu, že hra bude velice dobře vyvážená a bude obsahovat jak hutnou porci akce, tak sekvencí, ve kterých se budete muset taktéž činit mačkáním určitých tlačítek, případně prováděním jiných úkonů. Vyvážení těchto dvou faktorů přirovnal k jejich předchozímu počinu Fahrenheit, který byl a stále je více než atraktivní pro dnešní hráče. A co na to Sony? Tu zajímá jenom kvalita titulu, stejně jako Davida: „Sony si kvalit hry opravdu všímá. Je to jediná věc, o kterou jim jde, ostatně stejně jako nám... myslím, že jsme v dobrém stádiu, udělali jsme hru, kterou jsme vždy chtěli.“ Nezbývá než doufat, že vše půjde hladce.
Zdroj: N4G
9/10
Komentáře