Dan Vávra se na blogu rozpovídal o ukázce z GDS
novinka
5
Martin Šmíd, 13. 12. 2012 15:30
O minulém víkendu proběhla v Praze herní konference pro vývojáře a studenty, kde nechybělo studio Warhorse, které připravuje zatím nepojmenovanou středověkou hru pro next-gen konzole. Ukázku tech dema na CryEngine 3 jste už jistě viděli. Nyní se o celé ukázce rozpovídal na stránce studia i Dan Vávra, který například poukazuje, jaký pokrok čeká od next-genu. „To samé platí o prostředí. Je snadné, vytvořit na PS3 nádherně nasvícenou a velmi detailní lokaci, pokud vím, že se světly nepůjde nic dělat, s ničím nepůjde hýbat a ve scéně se budou pohybovat dva charaktery. Když ovšem chci dělat stejně vypadající hru, kde světla budou realtime, všechno půjde rozbít a po scéně se budou pohybovat desítky lidí, už budu nejspíš potřebovat PS4,“ zmiňuje jako příklad. Celý článek si můžete přečíst na oficiální stránce - http://warhorsestudios.cz/index.php?page=blog&entry=blog_020 .
Zdroj: warhorsestudios.cz
8/10
Komentáře