Codemasters je rád za jednodušší vývoj na Playstation 4
novinka
5
Martin Šmíd, 28. 2. 2013 11:30
Playstation 3 byla alespoň na začátku velkým oříškem pro spoustu vývojářů, protože bylo nutné pochopit odlišnou architekturu a přizpůsobit pro ni všechny nástroje. To u konzole Playstation 4 odpadne, za což jsou rádi i vývojáři ze studia Codemasters. „Všeobecná shoda mezi námi je, že architektura je nyní daleko jednodušší. Není žádným tajemstvím, že vytváření her na Playstation 3 bylo hodně složité, hlavně kvůli unikátní architektuře. Zabralo nám spoustu času, abychom z konzole dostali to nejlepší. S Playstationem 4 bude daleko jednodušší získat skvělé výsledky,“ řekl producent hry GRID 2, Clive Moody. Ten ještě potvrdil, že GRID 2 je hrou pro současnou generaci konzolí, vychází už letos v létě, takže nemáme počítat s případnou verzí pro next-gen konzole. Pro ty vývojáři připravují jiné hry.
Zdroj: vg247
7/10
Komentáře