BioShock: Infinite nahradí plasmidy mocnějšími schopnostmi

novinka  1
Martin Šmíd, 6. 6. 2011 13:12
V minulém roce oznámený BioShock: Infinite samozřejmě nemůže na E3 chybět. Protože se výstava pomalinku rozbíhá, vývojáři poskytují rozhovory herním serverům, ve kterých mnohdy padnou docela zajímavé informace. O odstranění plasmidů z BioShock: Infinite jsme už věděli nějakou dobu, nyní se Ken Levine v rozhovoru pro MTV Multiplayer zmínil, proč se tak stalo. „Problém se systémem EVE v předchozích dílech byl ten, že všechny plasmidy musely být stejně silné, protože běžely na stejné energii. Nové schopnosti v BioShock: Infinite se však dostaví v různých velikostech a silách, takže ty nejmocnější budou k dispozici jen na omezenou dobu,“ řekl Ken Levine, který ještě dodal, že bude omezen i počet schopností, které bude moci hráč mít v jednu chvíli u sebe. „Nyní budete schopnosti hledat spíše jako klasické zbraní, které mají vlastní nabití a využití. Stejně tak, jako se rozhodujete v Halo, jakou zbraň zrovna ponesete, takto se budete rozhodovat u schopnostíL,“. Dodal.

Ken Levine se pak ještě zmínil o lektvarech, které mají podobnou funkci jako tonic v původních hrách. Budou existovat dva druhy. První bude stabilní, který si koupíte s vědomostí, jakou potřebujete. Poté budou lektvary náhodné, které vám vylepší neurčitou schopnost na určitou dobu.
Zdroj: vg247

BioShock: Infinite

ps3x360
2K Games, Irrational Games
Datum vydání hry:
26. 3. 2013
KARTA HRY
10/10

Komentáře