Bethesda: PS3 vývoj už není problém
novinka
25
Martin Šmíd, 19. 10. 2011 13:15
Když vyšla herní konzole Playstation 3, vývojáři si stěžovali na velkou obtížnost pro ni vytvářet hry. Zdá se ale, že během těch několika let si na ni zvykli. Alespoň ti z Bethesdy, kteří vytvořili Elder Scrolls a Fallouta. „Nemyslím si, že je to problém. Už ne. Skyrim je naše třetí hra pro Playstation 3 a máme spoustu zkušeností s tím, jak konzole funguje a jak ji co nejlépe využít. Klíčem k úspěchu je využít konzoli jinak, než bychom to udělali s Xboxem 360,“ řekl Mike Carofano z Bethesdy. Jeho slova jen potvrzují ty dřívější z Rockstaru, podle kterých, když je hra vytvořena nejdřív na Playstation 3, může využít plný potenciál konzole, než když je tomu opačně. Mike Carofano dále dodal, že obě konzolové verze vypadají podle jeho dojmů stejně, takže tady by hráči neměli vidět moc rozdílů.
Zdroj: vg247
10/10
Komentáře