Aspyr plánoval od začátku remastery všech šesti her Tomb Raider od Core Design, nové podrobnosti o Tomb Raider IV-VI Remastered
„Od prvního dne jsme měli v plánu, že přineseme hráčům všech šest původních her od studia Core Design. Převážně pozitivní reakce na Tomb Raider I-III Remastered tento náš plán jen podpořila. Kolekce byla silnou připomínkou toho, co přesně tyto hry znamenají pro naši vášnivkou komunitu. Motivovalo nás to vnést stejnou péči a vášně do nejtemnějších dobrodružství Lary Croft," říkají vývojáři. Provedli v nové kolekci nějaké úpravy a změny na základě zpětné vazby? „Zpětná vazba z Tomb Raider I-III Remastered byla pro nás neuvěřitelně cenná. Photo režim byl velkým vrcholem, hráči požadovali více nástrojů, což nás inspirovalo k tomu, abychom do nové kolekce zahrnuli více póz a oblečků pro Laru. Hráči také vyjádřili nadšení z možnosti přepínání grafiky, takže jsme ji zachovali. Vždy se najdou nápady na vylepšení, které vzejdou od komunity, takže je určitě vítáme,“ dodali vývojáři.
Ti se sice vrhli do předělávky oblíbených her, ale chtěli respektovat původní umělecký směr, přičemž využili současné technologie jen k tomu, aby byl vylepšen samotný zážitek z hraní. „Každé vylepšení vizuálu, ať už jde o lepší textury, osvětlení nebo lepší modely postav, vše je navrženo tak, aby to umocnilo atmosféru, které chtěl původně Core Design dosáhnout. Prostředí jako Velká pyramida v The Last Revelation mají nyní lepší textury a osvětlení, které zvýrazňují jejich tajemnost a měřítko, a zároveň zachovávají původní atmosféru. Do hratelnosti jsme zavedli několik klíčových vylepšení, aniž bychom jakkoli zničili originální pocit z hraní. Díky modernímu ovládání je hra přístupnější pro hráče, kteří originály nehráli, ale zároveň zachováváme tankové ovládání pro fanoušky. Zahrnuli jsme i ukazatel zdraví bossů, který pomáhá během soubojů, aniž by nějak narušoval výzvu. A také všem hráčům vůbec poprvé zpřístupníme velmi vzácnou úroveň Times Exclusive z The Last Revelation. Je toho ještě více, na co je možné se těšit, ale nebudeme vám vše prozrazovat," dodali vývojáři ohledně remasterů.
Co se týče rozlišení a frameratu, vývojáři prozradili, že v současnosti cílí na konzolích PlayStation 5 a Xbox Series X na rozlišení 4K při 60 fps, přičemž budou podporovat i konzoli PlayStation 5 Pro. Ta by měla mít o něco detailnější textury a nasvícení, ale i stabilnější framerate. S konzolí Xbox Series S pak cílí na rozlišení 1440p při 60 fps.
Komentáře