Akce Stellar Blade byla původně menší, rozsah se zvětšil po uzavření spolupráce s PlayStationem

novinka  9
Martin Šmíd, 12. 3. 2024 17:13
Akční hra Stellar Blade byla oznámena v roce 2019 a poprvé se ukázala světu o dva roky později během prezentace PlayStation Showcase pod svým pracovním názvem Project Eve. O vývoji hry se nyní rozpovídal Kim Jong Tae, který zmínil, že první prototyp měli hotov kolem roku 2021. Na něj se v té době přišel podívat Shuhei Yoshida z PlayStationu, kterému se líbil, což následně položilo základy pro partnerství mezi studiem Shift Up a PlayStationem. Od té doby mezi oběma společnostmi probíhaly výměny názorů na hratelnost, a jak celkově hru zlepšit. Sony si vzala na starost lokalizaci, testování, sdílela s vývojáři své nástroje a zároveň propagovala hru na svých akcích. To vývojářům umožnilo, aby se mohli soustředit pouze na vývoj hry.

Zatímco příběh se od začátku spolupráce moc nezměnil, co se hodně změnilo, je samotná hratelnost a struktura hry. Hra byla původně daleko menší a kratší, což i dává smysl, když za ní stojí studio, které zatím nemělo s vývojem pro konzole žádné zkušenosti. Stellar Blade je akční adventurou s otevřenými zónami, které je možné prozkoumávat, avšak vývojáři dodávají, že akce je pořád tím hlavním. Ta je založena na učení se pohybů nepřátel, zvládání různých komb i uhýbání, podobně jako ve hrách Bayonetta, Nier: Automata a Sekiro. 

Zdroj: null

Stellar Blade

ps5
Sony Interactive Entertainment, SHIFT-UP
Datum vydání hry:
26. 4. 2024
Žánr:
Adventura
KARTA HRY
8/10

Komentáře