25 minut o Metal Gear Rising: Revengeance
novinka
6
Martin Šmíd, 14. 12. 2011 9:15
O víkendu byl oznámen Metal Gear Rising: Revengeance, na kterém pracuje studio Platinum Games. Nyní se Hideo Kojima rozpovídal o komplikovaném vývoji ve speciálním videu, ve kterém vám řekne i něco o začátcích a námětu, který jsme vám prozradili v předchozí novince. „Vzhledem k tomu, že jde o hru z alternativního univerza, snažil jsem se moc nezapojovat. Pracoval jsem na ní jako producent. V dubnu nebo květnu 2010 jsme dokončili Peace Walker, a protože se blížila E3, tak jsem se podíval, jak na tom Rising je. Když jsem to udělal, zjistil jsem, že příběh i postavy byly v pořádku. Herní design ale vůbec nebyl dobrý,“ řekl Hideo Kojima. Hlavně týmu dělalo problém vyvážit akci, stealth prvky a filmečky. „Tým byl ztracen v nekonečném vytváření a obnovování prvků, aby dosáhl rovnováhy,“ řekl vážně Kojima. Díky tomu tak sám začal hledat studio, které by mohlo hru dokončit, včetně několika zahraničních vývojářů. Sám ale chtěl, aby hru vytvořilo japonské studio, které má s podobnými hrami zkušenosti. „Cítil jsem, že by to mohlo udělat Platinum Games. Pokud je někdo, kdo to dokáže, je to právě toto studio,“ dodal. Na celý rozhovor, který vám představí i zaměstnance Platinum Games, se můžete podívat v novince. Má kolem 25 minut. Zvláště pro fanoušky je povinností si ho pustit.
Zdroj: Tisková zpráva
8/10
Komentáře