Britské studio Argonaut Games založené v roce 1982 slavilo v devadesátých letech a na přelomu tisíciletí docela velký úspěch se svými hrami. Stálo jednak za vznikem legendární série Star Fox, na níž spolupracovalo s Nintendem, ale také vytvořilo hororovou akci Alien Resurrection nebo hry Harry Potter and the Philosopher's Stone a Harry Potter and the Chamber of Secrets pro EA. Troufám si ale tvrdit, že nejvíce si ho hráči spojují s 3D plošinovkami Croc, v nichž se objevil nezbedný zelený krokodýl s baťůžkem na zádech, který musel zachraňovat své přátele. Když bylo studio v roce 2007 po několika propadácích zavřeno, dlouho to vypadalo, že se Croc na naše obrazovky už nikdy nevrátí. Jenomže v minulém roce oznámilo studio Argonaut Games své znovuzrození a s ním zároveň i remaster prvního dílu Croca, který se právě dostává do prodeje pro PC i všechny konzolové platformy. Dokáže Croc oslovit hráče i dnes? Na to se nyní pokusím odpovědět ve své recenzi.