Assassin's Creed III – pohled do zákulisí s českými tituly

special  17
Martin Šmíd, 26. 9. 2012 23:45
Jednou z nejočekávanějších her nejen tohoto roku, ale také současné generace konzolí je Assassin's Creed III, který vyjde už za měsíc na konzole Playstation 3 a Xbox 360, o pár dní později poté i na Nintendo Wii U. Protože se jedná o nejambicióznější hru v historii UbiSoftu, nebude chybět ani česká lokalizace ve formě titulků u Playstatio 3 a Xbox 360 verze. Když už bude mít hra české titulky, rozhodl se český distributor her Playman lokalizovat i nedávno vydané deníčky vývojářů, které si tak nyní můžou užít naprosto všichni. Protože jsou deníčky velmi povedené a o hře toho hodně prozrazují, přinášíme vám je pěkně na jednom místě. Přejeme příjemnou zábavu při jejich sledování.

Assassin's Creed III započne novou éru série s hrdinou Connorem, který je napůl domorodý Američan a napůl Brit. Ačkoliv se děj odehrává na pozadí americké revoluce koncem 18. století, pořád budou hlavním cílem Connora Temláři, které bude muset likvidovat během obrovských bitev. Bitvy ovšem nejsou jedinou novinkou třetího dílu. Těch je tu hned několik, o kterých se s vámi podělí přímo vývojáři v následujících deníčcích, které pro vás přeložil Playman - http://www.playman.cz/ .

Epizoda první – Tvorba mistrovského díla
První deníček se zabývá přímo vývojem hry, jejíž dohrání by mělo zabrat kolem 30 hodin, hry, která by se mohla stát nejlepší na současné generaci konzolí. „Jen zřídka se v kariéře stává, že dostanete příležitost usilovat o zlatou medaili. My jsme cítili, že právě tohle je ta příležitost. Situace je taková, že se tu teď po podlaze válí spousta unavených lidí, ale spousta šťastných unavených lidí,“ říká Marc-Antoine Lussier, hlavní technický ředitel. Vývojáři se dále zmíní o zápletce a rovněž řeknou i několik slov o novém enginu, který zvládá nejen rozsáhlé bitevní scény na souši i na moři, ale také umožní měnit počasí a roční období.

Epizoda druhá – Souboj, zbraně a taktiky
Druhý deníček se zaměří na zbraně, které se za americké revoluce používaly. Historici, které si vývojáři k vývoji přizvali, navíc porovnají, jak se liší současné a historické zbraně. Dále bude zaměřeno na zbraně a bojový systém hlavního hrdiny Connora. „Všechny animace i zbraně jsou zbrusu nové. Bylo zajímavé přijít s novým stylem boje, který je mnohem kontaktnější a agresivnější. Connorovou oblíbenou zbraní je tomahavk, známá obávaná zbraň pro boj zblízka. A rovněž luk a šípy. Tyto zbraně jsou smrtící a patří k jeho domorodému odkazu,“ říkají v deníčku vývojáři.

Epizoda třetí – Hrdina v pozadí války
Třetí díl se konečně zabývá přímo hlavním hrdinou Connorem, který by se měl stát pro fanoušky dalším oblíbeným zabijákem. Pro co největší autentičnost navíc vývojáři spolupracovali s mohanským konzultantem, takže když Connor mluví se svými blízkými, vždy je to v jazyce Kanien‘kéha. Pokud tedy chcete poznat nového hlavního hrdinu, který má nejen smysl pro spravedlnost, ale také se dokáže rychle pohybovat v divočině a je neskutečnou vraždící mašinou, rozhodně si třetí deníček pusťte. „Je motivován bitvou, je brutální a je to ten typ asasína, který přijde a zabíjí bez váhání a zbytečných otázek. Vojáci se nemohou Coonorovi rovnat. Connor je vraždící mašina. Je jako ninja v tanku a proti němu stojí rosomák,“ řeknou vývojáři.

Epizoda čtvrtá – Amerika, po souši a po moři
No a poslední závěrečný deníček je o místě, kde se bude celý Assassin's Creed III odehrávat, tedy o Americe. Vývojáři vám představí města jako Boston nebo New York, které jsou vytvořeny podle historických map, ale rovněž i divočinu ukrývající nejedno nebezpečí, nejen pro hlavního hrdinu. No a poté dojde řeč na část, na kterou jsou vývojáři zřejmě nejvíce pyšní, a to námořní bitvy, které ještě v takovém rozsahu nikdy nebyly ve videohře zpracovány. „Námořní bity byly pro úspěch v americké revoluční válce naprosto rozhodující. Zboží přicházelo po moři a zároveň po něm přicházeli i útočníci. Když ovládáte moře, ovládáte celý konflikt,“ řeknou o bitkách vývojáři.

Assassin’s Creed 3

ps3x360
Ubisoft, Ubisoft
Datum vydání hry:
31. 10. 2012
KARTA HRY
9/10

Komentáře