DiRT Rally 2.0

DiRT Rally 2.0
recenze  23
Martin Šmíd, 4. 3. 2019 11:20
Pokud si chtějí fanoušci rally zahrát v posledních letech kvalitní hru se svým oblíbeným motosportem, musejí se spoléhat na vývojáře z Codemasters. Oficiální WRC série za moc nestojí a dobře nedopadl ani pokus o vzkříšení V-Rally. To první Dirt Rally je úplně jiná káva. Tato simulace si získala nejprve v předběžném přístupu řadu fanoušků na PC, aby v roce 2016 následně zamířila i na konzole, kde rovněž slavila velký úspěch. Možná větší, než v jaký vůbec Codemasters doufal. Nabídla dostatek obsahu a perfektní zážitek z jízdy. Následoval trochu odlehčený Dirt 4, který si ovšem udržel vysokou kvalitu a nabídl řadu zábavných režimů i solidní editor tratí. Poté se vývojáři rozhodli vrátit do vod simulace a přinést pokračování Dirt Rally. To od počátku působí daleko ambicióznějším dojmem, což je ostatně vidět i během prvních zajetých závodů. A i proto můžu už nyní naznačit, že fanoušci prvního dílu zklamaní rozhodně nebudou. Více níže v recenzi.
DiRT Rally 2.0

Recenzovaná verze: PlayStation 4 Pro + Logitech G29 Driving Force

První DiRT Rally byl ze strany Codemasters i trochu riskem, protože dnes je trend spíše vše zjednodušovat a udělat přístupnější pro co největší okruh hráčů. Nikdo nevěděl, jak moc hráči budou stát o simulátor, jenž všechny své karty vsadí na co nejreálnější ježdění a zaměří se tedy na ty největší fanoušky, kteří mají místo krve benzín. Byla to ale trefa do černého, která ukázala, že o tyto hry nejen že je zájem, ale je o ně i velký hlad a rozhodně se dokážou zaplatit. Nepřekvapí proto, že druhý díl na základech svého úspěšného předchůdce staví a snaží se na něj navázat, ale zároveň i přijít s vylepšeními na základě zpětné vazby od fanoušků. Na druhou stranu mohu i prohlásit, že ačkoliv se jedná pořád převážně o simulaci, nabízí uspokojivý zážitek i pro ne tolik zapálené hráče, kteří v minulosti preferovali třeba druhou sérii DiRT. A může za to hlavně skutečnost, že ačkoliv jste třeba jen občasný hráč, postupně vidíte, jak se zlepšujete a posouváte v tabulce, takže pocit z uspokojení je obrovský a motivuje vás k dalšímu hraní.

Největším režimem a částí DiRT Rally 2.0 je pochopitelně Kariéra skrytá pod položkou Events. Ta vás prakticky provede novodobou historií rally závodění, v níž se budete pokoušet vyhrávat neustále těžší šampionáty v rozdílných vozidlech. Kariéra nabízí jak klasické rally ježdění tak Rallycross s oficiální licencí. Ten je daleko propracovanější a popravdě i zábavnější jak v minulosti, a už nepůsobí jen jako prostý doplněk na zahnání nudy. I tak je mi ale jasné, že ne všechny hráče Rallycross zajímá, a byli si toho vědomi i samotní vývojáři. Proto Kariéra nabízí zvlášť šampionáty pro klasické Rally ježdění i Rallycross, což je dobré rozhodnutí, protože si takto může každý vybrat to, co mu vyhovuje. Každopádně jak vyhráváte jednotlivé šampionáty, jejichž obtížnost se postupně zvedá, získáváte odměnu v podobě peněz. Ty následně můžete nakoupit za nová vozidla, jejich vylepšení i správu svého týmu. Ta je tu dost zjednodušená, takže se staráte jen o různá vylepšování týmu, případně jeho rozšiřování, ale už ne o smlouvy, sponzory a další věci, díky čemuž se můžete soustředit hlavně na samotné závodění. O to tu jde v prvé řadě a jsem popravdě za toto zjednodušení rád. 

Součástí samotné Kariéry jsou i denní a týdenní výzvy, které plníte společně s dalšími hráči z celého světa a následně se porovnáváte v online žebříčcích. Za splnění výzev získáváte další herní měnu, ale hlavně jsou tím důvodem, proč celá Kariéra vyžaduje, abyste byli připojeni neustále k internetu a službě RaceNet. To je trochu zvláštní rozhodnutí vývojářů, které bude určitě hodně hráčům vadit. Podobné výzvy nejsou v závodních hrách ničím novým, ale vždy byly odděleny od hlavní části pro jednoho hráče, aby ji bylo možné hrát offline. Zde tomu tak bohužel není. Já třeba osobně s připojením k internetu problém nemám, pokud má pochopitelně nějaké opodstatnění, ale tady mi přijde jako výsledek špatného rozhodnutí v oblasti designu. 

   

Kromě Kariéry nabízí DiRT Rally 2.0 i několik doprovodných herních režimů. Můžete si dát závody s historickými vozy, přítomen je i šampionát FIA World Rallycross, dále Time Trials nebo online multiplayer. Ten se točí hlavně kolem online šampionátů pro osm hráčů. Ty můžete sami zakládat (je samozřejmě přítomna možnost vytváření i privátních šampionátů pro kamarády), případně se účastnit těch, které vytvoří jiní hráči. Během hraní se mi nestalo, že by online část zlobila, připojování bylo rychlé a také jsem nenarazil na problémy během závodění, vše běželo tak, jak má. Co se týče herních režimů, jak jste si určitě všimli, jsou spíše standardní. Jejich počet neohromí, ale asi postačí na několik týdnů solidního hraní. Hlavně ty pro jednoho hráče. U online multiplayeru je to už trochu složitější, protože jsou přítomny jen pouze šampionáty, další možnosti chybí. Dokonce i ty, které obsahoval první díl. Uvidíme tedy, jestli v následujících týdnech dojde k nějakému rozšíření, určitě to bude třeba, pokud to myslí vývojáři do budoucna s DiRT Rally 2.0 nějak vážněji. 

Jak už jsem zmínil na začátku, velkým tahákem prvního dílu byla hlavně pohlcující zábavná hratelnost s prvky simulace, u níž nestačilo jen držet plyn, ale pečlivě se připravovat na jednotlivou zatáčku, jinak jste vyletěli z tratě a přišla krutá penalizace. Mnozí proto DiRT Rally překřtili jako Dark Souls závodních her a měli svým způsobem pravdu. Ve druhém dílu se na tomto nic nezměnilo, jen byla trochu upravena fyzika i chování/opotřebovávání pneumatik, aby vše působilo ještě realističtěji, čemuž dopomáhá i celkem živelný komentář. Když už jsem u komentáře, celkově navigace byla dost přepracována, a to i po vizuální stránce, aby byla přehlednější a dalo se na ní spolehnout. To oceníte hlavně při závodech v noci, kdy si třeba rozbijete přední světla a nevidíme moc před sebe. Největší fanoušci pochopitelně hned všechny pomocníky vypnou a budou se pokoušet s volantem v ruce zajet ty nejlepší časy, ale hra nabízí dost různých nastavení, aby se v pohodě hrála i s gamepadem v ruce. I s ním vás čeká rozhodně uspokojující zážitek. Oproti předchozímu dílu byla vylepšena i umělá inteligence. Ta je nyní daleko soutěživější a zajíždí velmi dobré časy během rally, navíc i lépe reaguje na vás během jízd v Rallycrossu. Samozřejmě, nějaké mušky ještě sem tam má, ale jinak mám z umělé inteligence velmi dobrý pocit a je u ní vidět posun k lepšímu.

Na závodění se pochopitelně podepisuje i vozový park, zahrnující vozy novodobé rally historie. Ty nejnovější speciály z WRC sice kvůli licenci přítomny nejsou, ale ani tak nikdo zklamán nebude. Celkově je ve hře zhruba pět desítek vozidel v třídách H1, H2, H3, skupina A i B, Rally GT, RX 2 nebo RX Supercars, navíc potěší určitě i přítomnost Škodovky, konkrétně modelu Fabia R5 (do budoucna se počítá v rozšíření ještě s Fabia Rally). Jednotlivé vozy (jejich seznam naleznete u nás ve starší novince - odkaz ) se liší nejen svým vzhledem, ale každý má také jiné jízdní vlastnosti. S každým vozem je tedy nutné se postupně seznamovat a zjišťovat, co vše si je možné dovolit na jednotlivých površích. Potěší určitě i skutečnost, že každý vůz má i unikátní ozvučení pro různé pohledy kamer, které je mimochodem parádní (při pohledu z kokpitu budete doslova vrnět blahem), a detailně vymodelovaný vlastní kokpit. S propracovaností vozidel si dali vývojáři hodně práce, navíc přišli i s velmi povedeným mechanickým a vizuálním modelem poškození. který vypadá velmi přesvědčivě. Alespoň ve srovnání s konkurencí. 

V současnosti nabízí hra DiRT Rally 2.0 šest odlišných lokací, v nichž si můžete zajezdit závody. Jsou tu tratě ve Španělsku, na Novém Zélandě, v Polsku, Austrálii nebo Argentině. Každá lokace se samozřejmě značně liší a nabízí zcela nové výzvy, kterým budete čelit. Zvláště, když jízdu hodně ovlivňuje denní doba (ano, jsou tu závody i v noci), počasí a také novinka v podobě deformace povrchu tratě. Na samotných tratích je vidět, že v nich je promyšlená každá zatáčka a vývojáři si s nimi dali velkou práci. Nejedná se tedy o něco náhodně generovaného a generického, jako třeba tratě vytvořené za pomocí technologie Your Stage. Ta se v minulosti moc neosvědčila a jsem rád, že od ní tedy vývojáři upustili. Zatím jsem zmínil jen tratě pro klasické rally, ale vlastních osm kousků má i přítomný Rallycross. Zajezdíte si tak na tratích jako  Silverstone, Barcelona-Catalunya, Lohéac, Hell, Mettet, Trois-Rivières, Montalegre nebo Höljes.

U tratí ještě zůstanu, protože se mi u nich nelíbila jedna věc. Šest lokací v základu by se mohlo zdát v pořádku, ale osobně jsem z tohoto počtu do stropu neskákal. A to hlavně z toho důvodu, že tu naprosto chybí tratě třeba ve Švédsku a tím pádem i závody na sněhu, které obsahoval první díl a vlastně jsou i nedílnou součástí jiných rally her. Zajezdíte si tedy jen na asfaltu, písku nebo v blátě. Samozřejmě, pokud vývoj hry sledujete, víte, že si můžete koupit Season Pass, v rámci něhož pak jízdu na sněhu najdete, případně další vozy a tratě, ale přijde mi, že jde o zbytečné tahání dalších peněz z kapes hráče, zvláště za něco, co v minulosti bylo v základu. S tímto se jako hráč nechci moc smířit. Chápu, že vývoj her je čím dál nákladnější a vývojáři se snaží vydělat skrze dodatečný obsah, jen by to nemuseli dělat tak okatě, jako tady. 

Jsem určitě rád, že se vývojáři z Codemasters rozhodli zachovat na konzolích 60 snímků a těm podřídili naprosto vše. U závodní hry je 60 snímků hodně znát a má velký vliv na samotný pocit z jízdy a rychlosti, což ještě více platí u rally her a simulací obecně, kde je nutné bleskově reagovat. Na druhou stranu nelze říci, že by DiRT Rally 2.0 vypadal špatně nebo jen průměrně. To rozhodně ne. Dokonce bych i řekl, že jde o nejhezčí rally hru na současné konzolové generaci a vylepšený EGO Engine zde opět ukazuje svoji sílu. Modely aut jsou maximálně detailní a budete u nich obdivovat jak krásný zevnějšek, tak parádní kokpit. Ani tratě nevypadají špatně, hlavně bezprostřední okolí. Samozřejmě, v dálce, když jedete z pohledu třetí osoby, už tak moc dobře okolí nevypadá, ale s tím se musí počítat. Co ovšem mohu rozhodně pochválit, je parádní nasvícení, odlesky a různé grafické efekty, hlavně počasí, které jsem si vážně užíval. Je vidět, že vývojáři se sice zaměřovali hlavně na plynulost, ale také se snažili vyždímat ze současných konzolích i veškerý možný výkon. Výsledek je rozhodně více než uspokojivý. Jediné, co bych asi vytkl, je nepřítomnost Photo režimu, který by asi u takové hry chybět neměl.

Během posledních dní jsem si vážně užil hraní DiRT Rally 2.0 a rozhodně chválím všechna drobná vylepšení, ale také pěkný design tratí s deformací povrchu, rozmanitý vozový park s fenomenálním ozvučením a zábavnou hratelnost. Přesto dát nějaké finální hodnocení není moc jednoduché, protože nesouhlasím moc s tím, jak okatě se Codemasters snaží vylákat z hráčů další peníze za něco, co by mělo být v základu. Rovněž bych ocenil více možností v multiplayeru a další režimy. I proto jsem se rozhodl nakonec udělit nižší zamýšlenou známku, která ovšem nic nemění na tom, že DiRT Rally 2.0 je jinak velmi kvalitní závodní hra, s níž chybu rozhodně neuděláte a budete se u ní dobře bavit. 

DiRT Rally 2.0

DiRT Rally 2.0
ps4xone
Codemasters, Codemasters
Datum vydání hry:
26. 2. 2019
Žánr:
Závodní, Simulátor, Sport
KARTA HRY
8/10
reklama reklama

Komentáře

StepoBella #Guardian
4. 3. 2019 12:04
Trochu se neshodnem Kachlo v tom tvém... Dirt Rally nabídl dostatek obsahu, a solidni post launch podporu 😄 Dirt Rally je nej rally ano, ale podporu mělo nulovou.Edit. Za mě sice obsahu dost, ale spousta hráčů si na tohle právě stěžovalo... Každopádně na Dirt Rally 2 jsme zvědavej 
Kachlo #BOSS
4. 3. 2019 12:11
@StepoBella: Opravil jsem to, hru jsem hrál nejprve v EA na PC a až později na Xboxu, takže možná proto si to trochu pletu. 
4. 3. 2019 12:21
👍1
Ciste muj osobni nazor, jak jsem chodim rad a recenze ctu rad, tahle mi prijde takova dost stroha...az skoro odflakla...pardon... 
4. 3. 2019 12:31
👎3
Jednička byla pro mě absolutně nehratelná. (Arkádovec no.) Ale dvojka mě celkem zaujala a nakonec jsem ji koupil a jezdím už od minulého týdne. Zatím pecka, ale opět tento díl trpí tím co všechny ostatní před ním. Málo lokací a tratí, které jsou si hodně podobné. Graficky se hra hodně posunula. Nasvícení a odlesky jsou to nejlepší na co se dá dívat. Okolí tratí je už o dost horší. Tratě působí prázdně až odfláknutě. V tomhle je WRC úplně někde jinde. Ale prý je slíbená podpora DLC, které by měly přinést jak nové erzety (Monte Carlo potvrzené), tak i nová auta. Tak uvidíme.
MarcusChef #Team PS/XB
4. 3. 2019 12:40
Díky za recenzi. Jedničku jsem hrál chvilku, protože mi přišla nehratelná na gamepadu. Dvojku jsem zatím jen zkoušel u kamaráda a přišla mi daleko lepší a hratelnější, je to zmíněno i v recenzi, takže časem asi pořídím, třeba v kompletní edici.
wistr #ARSENALFC
4. 3. 2019 12:48
VR mode bude?
4. 3. 2019 12:52
Málo obsahu a proto počkám na nějakou GOTY. První sezóna končí myslím že v květnu a do té doby budou přidány tratě ve Švédsku, Monacu a Německu + nějaký vozový park. Další sezónu bych tipoval pro podporu Rallycrossu. Kde jsou ty časy, kdy hry vycházely jako plnohodnotný tituly a né jako polotovary.
Kachlo #BOSS
4. 3. 2019 12:54
👍1
@George: To mi je líto, protože jsem se snažil, aby bylo v recenzi vše podstatné, což si myslím, že i je :)  @wistr: Jen na PC. Na PS4 bohužel ne :(
mik5cz #11.1 sound
4. 3. 2019 14:08
Recenze je tedy z PS4 pro?
StepoBella #Guardian
4. 3. 2019 14:13
Kachlo jasný. Jinak samozřejmě pěkná recka👌
Kostej-cz #HORIZON
4. 3. 2019 15:12
👍2
Skoda ze Codemasters neudelaji napodobeninu licence ... Mit tak ve hre celou sezonu a tu paradu okolo a na tom jizdnim modelu ... to by byl luxus ... Takhle cca 6 zemi a to je proste malo .  Dirt Rally 1  jsem jezdil 1,5 roku a jeste ze jsem sel do CZ -SK sampiku jinak bych tam urcite 1,5 roku nemel co jezdit ... Tam to vse taha ten jizdni model , ktery je na volantu zradlo ...Pak se da u toto vydrzet dyl a zdokonalovat jizdu ... S recenzi souhlasim , taky bych jim vic jak 8 nedal ...Codemasters mam rad , oni umi a maji to dobre . Ale mezi nama ...Slo by udelat daleko obsahlejsi rally a ted vlastne to same a rikaji tomu Dirt Rally 2.0 ...Jako kdyby se spojil Dirt Rally 1 a 2 do jedne hry , pak uz bych rekl ze je tu snaha o nejaky obsah . Ja jim fandim umi to nejlip udelat a to i ve formulich , ale kdyby tu Rally zacli brat vazne , tak jim da snad kazdy 10 bodu ...Celou dobu me stve ze licenci ma WRC  , mit ji tak Codemasters tak bych dostal to co chci ...Poradnou Rally ! 
Kachlo #BOSS
4. 3. 2019 15:12
👍1
@mik5cz: Ano, je to vždy napsané na začátku recenze :) První díl jsem recenzoval na Xboxu. 
stillalive #Yola
4. 3. 2019 16:49
👍1
Skvělá recenze Kachlo! Výborně se mi to četlo a o hře jsem se dozvěděl opravdu to podstatné. Díky moc.
Maverick_cz #G.B. club
4. 3. 2019 18:31
👍4
No mě teda recenze taky moc neřekla. Mnohem víc bych chtěl slyšet o zásadní nové věci a to deformaci povrchu a ne to nechávat na tom, ať si to kdo chce vyhledá na netu.Pak mi chybí víc info o ovládání, jezdil Kachlo většinu času na volantu, gamepadu a k tomu se víc rozepsat.. to je přeci asi ta nejdůležitější část téhle hry.. tohle není ani WRC, ani V-Rally ani Loeb rally a kdo ví jaký jiný rally ještě :)Dál schází zásadní informace o úplném vynechání závodů do vrchu, který pro mě osobně byly v první díle opravdu navíc.Jinak opět se Cody neubránilo z hry, která se už názvem tváří jako čistě rally hra, udělat obsahovýho kočkopsa kvůli rallycrossu. Chápu, že čistě rallycrossovou hru by asi nekoupil každý, ale proč nutit tuhle část všem a vydávat to za bonusový obsah, když schází ten obsah zásadní na který by určitě čas byl, kdyby se neřešil rallycross. Osobně rallycross mám rád ještě víc než rally, ale tady bych byl opravdu za vynechání.a co se týče season passu, tak to je nepěkné nicméně to po čem fanoušci nejvíc volali v případě prvního dílu, tak byly a to doslova! placená DLC.. lidi prostě chtěli dodatečný obsah a byli ochotní za něj platit zlatem. Takže tuhle zpětnou vazbu si v Cody vzali za svý :) nejste rádi? ;) ... edit: tak jsem si šel dostudovat, co znamená přesně deformace povrchu a překvapuje mě, že všichni vč. magota mluví o tom, že je hrozná výhoda jet první na ještě čisté trati. Ve skutečnosti je to totiž zásadní nevýhoda. Jednak je to pomalejší a jednak nejsou vidět ty ideální stopy.. pokud se recenzenti shodují, že je to výhoda, tak by mě zajímalo, jak je to tedy doopravdy ve hře.Další věcí co jsem se dočetl jinde a co bych opravdu rád slyšel v recenzi, je možnost potkat po cestě "rozbité" auto soupeře.. to mi moc chybělo v jedničce a pořád jsem doufal, že to tam bude. Stejně tak jako super detail, že jako porucha problikávají světla.. čili vlastně takový nahodilý damage, kdy za to člověk ani pořádně nemůže, což je denní chleba v těhle závodech. 
Tomáš Váňa #GhostRecon
4. 3. 2019 19:27
👍1
Jednička nehratelná na gamepadu? To bych neřekl. Docela se na tohle těšim ale ještě počkám s koupí.
Kachlo #BOSS
4. 3. 2019 19:37
👍3
@Maverick_cz: Díky za zpětnou vazbu. Píšu spíše recenze tak, abych tam zmínil věci, které jsou důležité hlavně pro samotné hodnocení, což ale třeba u závodních her, jato je tato, může být trochu problém. To přiznávám. Souhlasím, že jsem se mohl více rozepsat o deformaci povrchu, jde o zásadní novinku. Hru jsem hrál na DualShocku 4 a G29, doplnil jsem to do hlavičky recenze. Zmínil jsi i detaily, jako je třeba problikávající světlo, čehož jsem si také občas všiml, když jsem nevybral zatáčku a pak při jízdě v noci mi světlo probliklo a já se strachoval, aby naskočilo a já viděl na cestu. Jde o pěkný detail, ale nemyslím si, že pro hodnocení hry je podstatný. Chápu ale, že hardcore fanoušky je to asi důležité, stejně třeba jako já si rád přečtu všechny možné detaily o Destiny, které bych ale popravdě nehledal přímo v recenzích. Je to ale můj pohled na věc, ale pokusím se na to také do budoucna myslet. S těmi DLCčky s tebou moc nesouhlasím, protože jsem třeba rád za rozšiřování, ale ne stylem, že vystřihnu zajímavý obsah ze hry a následně ho za peníze přidám, což mi přijde, že je tento případ. 
Maverick_cz #G.B. club
4. 3. 2019 20:16
👍1
Ano s tema DLC to tak bude kdyz vse bezi na stejnem enginu a je jasne, ze se pouzije spousta dat z trati prvniho dilu a Monte, Svedsko i Nemecko v jednicce bylo. Svinarna to je a ja to nepopiral, ale stojim si za tim, ze v prvnim dile opravdu byly ochotni nekteri platit ledvinama za dodatecny obsah a pokud se 2.0 povedl a skutečně nahradi jednicku, tak to tihle blazni kupovat budou tak jako tak nebo prijde druhej pripad, kdy to tuhle skupinku nejak nepali, ze nema hru hned na startu a pocka se na complete verzi. To bude zrejme muj pripad.P.S. blikajici svetylko jsem vzal jako priklad ne jako stezejni bod ;) 
4. 3. 2019 22:39
👍1
Zajimave je, ze ve vetsine recenzi se nezminuji naprosto podstatne nedostatky jako je spatny FFB u vetsiny volantu a vypadky zvuku.
4. 3. 2019 23:52
👍1
Mimo téma: mě napadlo srovnání her z minulosti....já jsem včera hrál CMR na psx. Super Rzty, licence na MS, jezdci všechno. A teď pozor, je tam 8, osm! závodů.  Srovnejte si obsah různých her z přelomu tisíciletí. Fifa měla tolik a tolik týmů a lig, stejný Nba, Nhl, gta jakej mělo obsah.Když pominu grafiku, ozvučení nebo fyziku. Zvýšení počtu lig, počtu týmů, počtu aut, rozloha měst.....a teď dirt rally se šesti závody......vždyť to je naprostá tragédie.Z tohodle se nedá pořádně udělat ani MS v rally, po třech závodech si v polovině. Ach jo. Tohle prostě nejde, proč se kurva nedělá standartně  10 závodů alespoň.Musím být připojený abych mohl hrát kariéru, dělají si srandu?  A co model poškození to jsem se nějak nedozvěděl, jestli dám ránu a končím, nebo jak to je.Za mě je to hrozný zklamání, čekal jsem posun, tohle je update jedničky.....která mě hodně bavila, ale tohle né. Maverick: tak jestli to tak nastavený ve hře je, že je výhoda jet první, tak vůbec vývojáři nevědí která bije. A recenzenti jakbysmet.Jsem zklamanej. 
the_edge #dave3345
5. 3. 2019 1:03
👍2
v jednicce sem mel pocit ze v kazde ze sesti zemi jsou realne tak 2 trate a ten zbytek je poslepovany prave z techto dvou trati,je to tak i ve dvojce ,nebo jsou vsechny trate skutecne originalni?
5. 3. 2019 10:02
@Maverick_cz: přesně jak píšeš. I já počkám na kompletní edici. Nejraději bych sice koupil hned, ale tenhle přístup se mi nechce podporovat 
5. 3. 2019 17:05
Ještě bych doplnil, že hra podporuje i HDR. A chci se zeptat, kde najdu ten Season Pass? Na PS Store nic není, pouze obsah z Delux edice. 
Kostej-cz #HORIZON
6. 3. 2019 15:28
Kachlo : Ja jen tak ...  Nechcu poucovat , ale to mi v te recenzi taky chybi ... U zavodnich her to chce se vic rozepsat o jizdnim modelu . Jaky z toho mas pocit na ovladaci a i na volantu . Tohle lidi dost zajma, ale jinak cajk ...Recenze se mi libi jak pises ... Ale takovy jeden odstavecek o pocitech z jizdy to pekne okoreni ... Ono nikdo neceka nejaky profi rozbor jizdniho modelu , ale bohate staci vlastni zkusenost a nazor recenzenta ...  Treba u Dirt Rally je dobre udelane jak auto okamzite reaguje na zmenu povrchu ...Nejvic to slo znat v prvnim dile na Monte , tam je mistama , snih , led a asfalt naraz ... A prave ty ledovky a asfaltove fleky  tam jdou dost znat ... Ono pocitam ze nova generace tu fyziku a jizdni modely posune rapidne dal a urcite si o tom spousta ctenaru neco rada precte ...