Vývojáři budou moci brzy využít další výkon konzole Xbox One
novinka
45
Martin Šmíd, 27. 1. 2014 5:00
Od vydání nových konzolí se na internetu neustále srovnávají multiplatformní hry, přičemž většinou z těchto soubojů odchází jako vítěz Playstation 4 od Sony. Určitě víte, že některé hry běží na konzoli Xbox One v nižším rozlišení (Call of Duty: Ghosts), případně s horším frameratem (Tomb Raider), ale to by se už v brzké době mohlo změnit. Několik zasvěcených zdrojů totiž uvádí, že Microsoft si v současnosti rezervuje zhruba 10% z výkonu GPU pro operační systém. Už brzy ovšem tohle omezí, takže si na systém nechá jen 2%, a vývojářům poskytne další výkon, aby mohly hry běžet ve vyšším rozlišení a srovnal se tak krok s konkurencí. Microsoft se k tomuto kroku rozhodl právě po oněch rozborech po internetu, protože je jasné, že nedělají jeho konzoli zrovna pozitivní reklamu. Je ovšem otázkou, jestli touto neplánovanou změnou nějak neutrpí budoucí rozšiřování operačního systému, který už nebude moci počítat s výkonem, který mu byl původně rezervován.
Zdroj: null
Komentáře