V Rime nebude žádná akce, brzy bychom se mohli dozvědět datum vydání
novinka
11
Martin Šmíd, 8. 7. 2014 15:45
Před rokem na Gamescomu jsme se dozvěděli, že vývojáři ze španělského studia Tequila Works pracují na adventuře Rime, kterou vydá Sony exkluzivně pro konzoli PlayStation 4. Nyní se o ní rozpovídal producent Raúl Rubio Munárriz, „Ihned po oznámení hru začali hráči srovnávat s Ico, Wind Wakerem nebo Shadow of the Colossus. Začali jsme cítit docela veliký tlak, protože toto nikdy nebyl náš záměr,“ říká. Hra Rime je o malém chlapci, který uvízne na záhadném mystickém ostrově, musí ho prozkoumávat a řešit hádanky. „Mezi pilíře hry patří interakce, průzkum a objevování. Je tam hodně průzkumu a hledání věcí, ale to pochopitelně není jediné, co budete dělat. Zatím mohu jen říci, že neexistuje žádný boj. To je něco, o čem jsme se rozhodli už na začátku. Hlavním hrdinou je mladý chlapec, takže nemá smysl najít legendární meč a začít zabíjet monstra. Chtěli jsme, aby Rime bylo daleko osobnější,“ říká Raúl Rubio Munárriz. „Nechceme stavět příběh tak, že budou NPCčka zadávat úkoly. Samotný ostrov je velká postava. Ostrov bude vyprávět příběh, reaguje na vaší přítomnost. Ostrov je rájem, ale to neznamená, že je stejný na začátku a na konci. Není to hra o černé nebo bílé, o dobru nebo zlu. Je to především puzzle adventura, ale to neznamená, že vstoupíte do místnosti a musíte sesbírat předměty. Uvidíte to prostředí, které je krásné, ale něco je špatně, kdo třeba postavil toto?“ dodává Raúl Rubio Munárriz, který rovněž řekl, že vývojáři hodně čerpali ze svého dětství, které trávili u Středozemního moře. Rime zatím nemá datum vydání, ale už v brzké době bychom se mohli dozvědět, kdy se hry dočkáme, jak řekl na závěr Raúl Rubio Munárriz.
Zdroj: null
Komentáře