V Naughty Dogu se báli každým dnem, aby nebyl The Last of Us prozrazen

novinka  20
Martin Šmíd, 14. 12. 2011 0:14
Když se začne připravovat nějaká hra, ihned se kolem ní objeví nejrůznější spekulace, občas unikne i nějaké to logo nebo obrázek. O hře The Last of Us do poslední chvíle nikdo nevěděl, což z ní dělá nejpřísněji střežený projekt ve videoherní historii. Po dva roky na ní pracovalo přes 80 zaměstnanců v Naughty Dogu, o kterých hráčská veřejnost nevěděla. Navíc o existenci The Last of Us věděli jen nejvyšší zástupci v Sony, aby se vše udrželo v tajnosti. Jak ale nyní prozradili sami vývojáři, každý den se modlili, aby hra zůstala utajena. Dokonce občas zalhali nebo odvraceli od sebe pozornost, když už se začalo o něčem spekulovat. Že jsou všichni na dovolené, to víme všichni. Během vývoje ovšem nastaly občas chvilky, které způsobily ve studiu pořádný rozruch, protože odhalení bylo na spadnutí.

Třeba ředitel projektu, Neil Druckmann, si zapomněl před dvěma měsíci v letadle iPad, na kterém byl VGA trailer na The Last of Us. Když volal letecké společnosti, iPad byl pryč. Ani si nedokážete představit, jaká atmosféra začala ve studiu panovat. Nakonec se iPad našel a o projektu se naštěstí nikdo nedozvěděl. Poté se zase lidé začali ptát, proč nejsou pánové Bruce Straley a Neil Druckmann v titulcích Uncharted 3 jako vývojáři. I toto podezření se podařilo odvrátit. Dokonce i Evan Wells občas musel zareagovat na některé menší spekulace a několikrát varovat zaměstnance, aby se neprořekli. Nakonec ale vše dobře dopadlo. První náznak o hře The Last of Us byl v Uncharted 3, ale nikdo si noviny s novou hrou nespojil. Až po prvních teaserech, ale i tak nikoho nenapadlo, že zrovna Naughty Dog bude vývojářem.
Zdroj: eurogamer.net

The Last of Us

ps3
Sony Computer Entertainment, Naughty Dog
Datum vydání hry:
14. 6. 2013
Žánr:
Střílečka, Adventura
KARTA HRY
10/10

Komentáře