Until Dawn od producentů hororových filmů
Hra Until Dawn má všechny prvky, které můžou hráči očekávat od svého oblíbeného hororového filmu: krásné mladé herce, opuštěné místo, úchylného vraha a překvapivé zvraty. Fessenden s Reznickem našlapali scénář Until Dawn tak, že není jen děsivý, ale je zcela věrný žánru hororů pro teenagery díky svým břitkým dialogům a spoustě humoru a sex-appealu.
Larry Fessenden při rozhovoru o jejich práci a úkolech řekl: „Pracovat na počítačové hře představuje na rozdíl od filmu úplně novou a nikoli snadnou výzvu. Nicméně příležitost přenést žánr hororu pro mladé do média, které dokáže hráče skutečně pohltit a kde se hráč reálně stává součástí příběhu, byla jednou z těch, které jsem nemohl odmítnout. Okamžitě jsem pomyslel na partnerství s Reznickem, který je již mnoho let velkým fanouškem videoher a mým častým spolupracovníkem.“
A Reznick pokračoval: „Pracovat s týmem v Supermassive Games byla bomba. Jsou to chlápci, kteří přistupují k videohrám stejně, jako my přistupujeme ke strašidelným filmům, s opravdovou láskou k možnostem tohoto žánru. Vím, že hráči budou hru Until Dawn milovat – dosud nikdy nehráli nic takového.“
Fessendenův příspěvek světu hororů byl oceněn v roce 2011, kdy byl uveden do síně slávy "Fangoria Hall of Fame" a byl oceněn britským časopisem Total Film jako ‘Icon of Horror’ na filmovém festivalu Frightfest. V současné době pracuje na postprodukci svého nového díla, filmu Beneath. Reznick, kterého New York Times prohlásily za „báječného nového filmaře“ nyní ohlásil nový filmový projekt v žánru science fiction, The Designer, thriller odehrávající se ve světě videoher.
Komentáře