Tomb Raider má nové informace
novinka
12
Martin Šmíd, 28. 4. 2011 0:54
Včera jsme vám přinesli nové obrázky z očekávaného Tomb Raidera, dnes vám můžeme přinést nový nášup informací. Jak už jistě víte, Lara se bude nacházet na opuštěném ostrově, kde potká spoustu jeho obyvatel. Bohužel, žádný nebude mít pro její návštěvu zrovna pochopení, takže každý ji půjde po krku. Lara se navíc stane součástí děsivého rituálu, kde dojde i k obětování. Už v počáteční jeskyni je jasné, že puzzle části byly kompletně přepracovány. Už zde nenaleznete žádné jasné skluzavky nebo rampy, budete muset využívat celé prostředí k překonání hádanek, a také si budete muset dávat pozor na to, aby něco na Laru nespadlo. To je vidět třeba ve scéně, kde kolem Lary padají trosky a ona zaleze do malé díry, na jejímž konci je otvor. Sice malý, ale je. V tuto chvíli začne rychlý Qick Time Event, během něhož mačkáte nejrůznější tlačítka, aby se Lara dostala na svobodu. Jak postupuje malým otvorem, zahazuje kameru blátem, takže hráč nic nevidí, přičemž dramatická hudba sílí. V tu chvíli ale Lara celá od bláta se dostala na druhý konec a když si stoupla, viděla před sebou celý ostrov.
V předchozích dílech bylo zvykem, že se Lara procházela po levelech. Levelový systém zde nebude. Uprostřed ostrova bude jakási základna, ze které bude Lara vyrážet na dobrodružné cesty po celém ostrově. Ostrov bude otevřený, takže žádný loading ve hře nebude. V hlavním táboře bude na Laru čekat vždy Conrad, kterého zranili v boji vlci. Podle nových informací to vypadá, že se Lara bude postupně učit nejrůznější pohyby, jako je třeba zachycení se na římsu. Na začátku se hned po skoku nepřilepí na římsu, ale budete jí muset trochu pomoc. To platí samozřejmě i o dalších úkonech.
Vývojáři při vývoji hry brali inspiraci u konkurence. Nový Tomb Raider tak má prvky z docela dost her. Třeba Lařin instinkt se podobá tomu ze hry Asassin´s Creed. Svět se po použití zbarví do černo bílé, přičemž Lara v něm vidí žlutě nejrůznější objekty, jako jsou lékárničky nebo další cesty. Hodně inspirace vývojáři čerpali i z filmového Batmana a jeho restartu, kdy se hlavní hrdina bude muset vše naučit. Také film 127 hodin posloužil jako inspirace, protože se v něm hlavní hrdinka musí překonávat, aby přežila. Pro samotný ostrov navíc posloužil jako inspirace seriálový hit Ztraceni. Ostatně, i ostrov v Tomb Raiderovi skrývá spoustu záhad.
Pěkný obal magazínu Hobby Consolas najdete kliknutím na http://farm6.static.flickr.com/5028/5662842984_274322c384_b.jpg .
V předchozích dílech bylo zvykem, že se Lara procházela po levelech. Levelový systém zde nebude. Uprostřed ostrova bude jakási základna, ze které bude Lara vyrážet na dobrodružné cesty po celém ostrově. Ostrov bude otevřený, takže žádný loading ve hře nebude. V hlavním táboře bude na Laru čekat vždy Conrad, kterého zranili v boji vlci. Podle nových informací to vypadá, že se Lara bude postupně učit nejrůznější pohyby, jako je třeba zachycení se na římsu. Na začátku se hned po skoku nepřilepí na římsu, ale budete jí muset trochu pomoc. To platí samozřejmě i o dalších úkonech.
Vývojáři při vývoji hry brali inspiraci u konkurence. Nový Tomb Raider tak má prvky z docela dost her. Třeba Lařin instinkt se podobá tomu ze hry Asassin´s Creed. Svět se po použití zbarví do černo bílé, přičemž Lara v něm vidí žlutě nejrůznější objekty, jako jsou lékárničky nebo další cesty. Hodně inspirace vývojáři čerpali i z filmového Batmana a jeho restartu, kdy se hlavní hrdina bude muset vše naučit. Také film 127 hodin posloužil jako inspirace, protože se v něm hlavní hrdinka musí překonávat, aby přežila. Pro samotný ostrov navíc posloužil jako inspirace seriálový hit Ztraceni. Ostatně, i ostrov v Tomb Raiderovi skrývá spoustu záhad.
Pěkný obal magazínu Hobby Consolas najdete kliknutím na http://farm6.static.flickr.com/5028/5662842984_274322c384_b.jpg .
Zdroj: n4g
10/10
Komentáře