Techland o podpoře ray-tracingu v Dying Light 2 i odkladu
novinka
13
Martin Šmíd, 9. 4. 2020 11:16
Akční hra Dying Light 2 měla původně vyjít začátkem letošního roku, ale vývojáři ze studia Techland se jí rozhodli raději odložit, aby jí mohli vypilovat. Nyní se k odkladu vrátil v Oficiálním PlayStation Magazínu producent Eugen Harton. „Díky odkladu jsme mohli vypilovat příběhovou část a vylepšili jsme i události v otevřeném světě. Jeho budování vyžaduje čas a my chceme, aby Dying Light 2 bylo evolucí toho, čeho jsme dosáhli v prvním dílu,“ říká. Nové datum vydání zatím nevíme, ale hra je ve vývoji pro PC a současné i budoucí konzole.
A právě na verzi pro konzole PlayStation 5 a Xbox Series X také došlo během rozhovoru, hlavně tedy o podpoře ray-tracingu, jehož zakomponování bude hrát ve hře důležitou roli. „Díky Ray-Tracingu vypadají stíny za slunečného počasí přesně tak, jak by ve skutečnosti vypadaly (berou totiž do úvahy i velikost slunce na obloze,“ říká. Tato technologie ale bude mít i dopad na Temné oblasti, které budou ještě strašidelnější. „Temné zóny jsou důležitým prvkem naší hry, a proto experimentujeme se sekundárním osvětlením z umělých zdrojů, jako je třeba baterka hráče, což zlepší zážitek a prozkoumávání těchto oblastí přidá na intenzitě,“ dodávají vývojáři.
Zdroj: wccftech.com
7/10
Komentáře