Star Wars: Battlefront mohl obsahovat kampaň, ale vývojáři na ni neměli čas

novinka  13
Martin Šmíd, 19. 5. 2016 14:17
V minulém roce vyšla akční hra Star Wars: Battlefront od studia DICE, která byla chválena za své výborné audiovizuální zpracování, ale už se moc fanouškům i novinářům nezdál obsah. Hlavně byla vyčítána absence klasické příběhové kampaně, která ovšem byla v plánu, jak nyní prozradil Patrick Soderlund z EA. Nakonec ovšem byla vyškrtnuta, protože hra musela být dokončena do konce minulého roku, aby stihla premiéru nového filmu. „Byli jsme hodně kritizováni za absenci klasické singleplayerové kampaně. Museli jsme ale tak rozhodnout, protože jsme neměli dostatek času. Nebyli bychom totiž schopní hru dokončit, aby vyšla spolu s filmem, a tím bychom propásli období, kdy by bylo o ní největší zájem. S hrou jsme ovšem spokojeni a dokázali jsme zaujmout trochu jiné publikum, než na jaké směřují naše jiné hry. Z tohoto pohledu je hra úspěšná, ale jsme spokojeni s průměrem na Metacritics? Určitě ne, a nebude se to už opakovat,“ dodává Patrick Soderlund. Nedávno EA oznámila druhý díl, který vyjde v příštím roce a podle prvních informací nabídne nejen nové planety, ale také klasickou kampaň a další herní režimy.
Zdroj: Tisková zpráva

Star Wars: Battlefront

ps4xone
EA Games, DICE
Datum vydání hry:
17. 11. 2015
Žánr:
Střílečka
KARTA HRY
6/10

Komentáře