Square Enix nevěřil v budoucnost konzolí, pak ale vyšel PS4 a Xbox One

novinka  22
Martin Šmíd, 19. 1. 2016 2:44
Možná si ještě pamatujete, jak se moc nevěřilo v úspěch současné generace konzolí, hlavně díky příchodu tabletů a chytrých telefonů. Skutečnost je v současnosti taková, že PlayStation 4 je nejrychleji prodávanou konzolí v historii a skvěle si vede i konkurenční Xbox One. Herní kritik Jim Sterling nyní prozradil, že třeba Square Enix moc nevěřil v budoucnost konzolového hraní a považoval klasické konzole před několika lety za mrtvé. To se třeba podepsalo pod složitým vývojem nového Hitmana. Původně se totiž mělo jednat o online free-to-play hru pro PC s mikrotransakcemi, ale po úspěchu PS4 a Xbox One musel Square Enix svůj plán přehodnotit. Nakonec z toho všeho vzešla epizodická hra, která začne vycházet letos v březnu, a samozřejmě se od původních plánů značně liší. Jim Sterling tvrdí, že podobná situace byla i s Just Cause 3, což měla být multiplayerová akce, ale následně spousta změn pravděpodobně mohla za to, že singleplayerová část nakonec nebyla tak dobrá, jak se očekávalo. Nás samozřejmě může těšit, že Squeare Enix a další vydavatelé začali znovu věřit v konzolové hraní a investovat do vývoje nových her.
Zdroj: craveonline.com

Hitman (2016)

ps4xone
Square Enix, Square Enix Montreal
Datum vydání hry:
11. 3. 2016
KARTA HRY
8/10

Komentáře