Spencer: Akvizice Bethesdy se dokončí letos, bude důležitá pro budoucnost Xboxu
„Dále je tu důvěra, kterou nám dal Microsoft, když jsme s touto myšlenkou přišli. Satya Nadella i finanční ředitelka Amy Hood se náš nápad líbil a souhlasili s ním. Našemu podnikání se daří, jsme v zisku a rosteme. Mají velkou víru v Xbox. V neděli před pondělním oznámením jsem nemohl večer spát, byl jsem nervózní a měl úzkost, ale byl jsem i nadšený a prožíval jsem všechny tyto emoce. Pak bylo skvělé sledovat reakce fanoušků Xboxu a pravděpodobně to bylo ještě důležitější pro studia Bethesdy, protože budou hrát velmi důležitou roli v naší budoucnosti,“ dodává.
„Nemohu se dočkat, až bude vše uzavřeno, abychom mohli začít pracovat jako jedna společnost. Jsem neuvěřitelně nadšený ze Starfieldu a mnoha dalších her, některé z nich byly už oznámeny, další zatím ne. Budou neuvěřitelným přírůstkem do našich first-party studií. Když přemýšlím jen o našich schopnostech v RPG hrách s Obsidianem, inXile, Playgrounds a tím, co dokáže Bethesda, možnosti jsou obrovské. A to i na poli FPS her s id Software nebo 343 Industries. Až se k nám připojí, zdvojnásobíme velikost first-party studií. Jsem nadšený z roku 2021 a Bethesda bude jeho důležitou součástí,“ dodal Phil Spencer v podcastu.
Na letošní rok zatím plánuje Bethesda vydat akční hry Deathloop od Arkane Studios a Ghostwire Tokyo od Tango GameWorks, které budou nejprve dostupné pouze pro PC a konzoli PlayStation 5. Po roční exkluzivitě se objeví i na konzolích Xbox Series X/S. Hra Starfield zatím nemá stanovené datum vydání, ale opatrně se mluví o letošním roce. Platformy pro ni zatím oznámeny nebyly.
Komentáře