Sony Santa Monica: S Ragnarökem jsme chtěli vytvořit nejlepší hru pro PS4, PS5 verze je třešničkou na dortu
„Pokud jde o Ragnarök, od samotného počátku jsme věděli, že tato hra bude pro PlayStation 4, protože jsme chtěli podpořit velkou fanouškovskou základnu. Cílem bylo překonat God of War z roku 2018 ve všech ohledech. Naším cílem je vytvořit nejlepší hru pro PS4, ať jde o vizuální zpracování, obsah a chceme dotáhnout příběh, který jsme začali. To byl náš primární cíl. PS5 verze má podporu pro DualSense, 3D ozvučení, lepší framerate i vizuální zpracování. To je prostě taková třešnička na dortu. Na PS5 bude Ragnarök samozřejmě tou nejlepší verzí, ale PS4 verze bude jednou z těch her, která vyždímá PS4 na maximum. Přijetí této filozofie a přístup k vývoji nám pomohlo stanovit si cíle, že chceme vytvořit skvělý zážitek na PS4 a ještě lepší zážitek na PS5,“ říká Bruno Velazquez.
Komentáře