Skull and Bones nebude příběhová hra, hráči si budou vytvářet vlastní příběhy
novinka
13
Martin Šmíd, 1. 8. 2022 10:24
Před několika týdny Ubisoft znovu představil mnoho let vyvíjenou pirátskou hru Skull and Bones, která vyjde letos v listopadu pro PC a současné konzole PlayStation 5 a Xbox Series X/S. Jejím největším lákadlem jsou bez diskuze obrovské bitvy na moři během zlatého věku pirátství. Pokud jste se těšili, že hra bude obsahovat i nějakou klasickou příběhovou kampaň, musíme vás nyní zklamat. Nebude, hráči si budou dle režiséra hry Ryana Barnarda vytvářet ve velkém otevřeném světě své vlastní příběhy.
„Skull and Bones není hra založená na příběhu. Máme některé příběhové části, třeba setkání s důležitými NPC postavami, které mají vlastní příběhy, které se dozvíte, když si s nimi budete budovat vztah tím, že s nimi budete uzavírat kontrakty. Ve hře je základní příběhová kostra, s níž budujeme lore celého světa, ale nejde o hlavní náplň. Chceme, aby si hráči vytvářeli své vlastní příběhy a mohli si vybrat, jakým typem piráta chtějí být,“ říká Ryan Barnard. „Jak už bylo řečeno, kupředu vás požene i možnost získávat blueprinty, které poskytnou různé typy lodí, zbraní a brnění. To vše budete potřebovat při průzkumu světa, abyste mohli efektivně čelit novým protivníkům," dodává.
Zdroj: pushsquare
6/10
Komentáře