Silent Hill 2 bude mít dva režimy zobrazení, oba podporují Lumen technologii Unreal Enginu 5
novinka
13
Martin Šmíd, 19. 8. 2024 15:42
Remake Silent Hill 2 bude další hrou, která je postavena na Unreal Enginu 5 společnosti Epic Games. Protože jde o hodně náročný engine, byla otázka, jak Silent Hill 2 poběží na konzoli PlayStation 5. Tuto verzi si mohli nyní vyzkoušet vybraní herní novináři, přičemž Digital Foundry přímo uvádí, že hned na začátku bylo možné si vybrat mezi režimy Quality a Performance. První se zaměřoval na co nejlepší zpracování a vysoké rozlišení, ale zase hra v něm běží pouze ve 30 snímcích. Druhý si klade za cíl dosáhnout na 60 fps za cenu nižšího dynamického rozlišení, ale jak autor Digital Foundry zmiňuje, ne vždy se to dařilo. Třeba v úvodní pasáži na hřbitově pociťoval poklesy. Dodal ovšem, že šlo stále o rozpracovanou verzi a je možné, že tyto problémy budou do plné verze opraveny.
Studio Bloober Team potvrdilo, že v obou režimech zobrazení bude zapnutá technologie Lumen, kterou podporuje Unreal Enginu 5, což by mělo přinést realističtější nasvícení i moderní odrazy za pomocí ray-tracingu. Lumen používá dle vývojářů i ambientní okluzi, ale pouze v režimu Quality. Zajímavostí také je, že hra má v nabídce možnost přepnout filtr na devadesátá léta, aby vizuál více odpovídal originálu.
Další podrobnosti o remaku Silent Hill 2
- Přidáno tlačítko pro rychlý úskok
- V remaku je možné prozkoumat více budov než v originálu
- Příšery jsou agresivnější
- Potvrzeny nové hádanky
- Zóny byly rozšířeny a vývojáři změnili rozmístění předmětů
- Přepracovaný střet s Pyramid Headem
- Vývojáři zahrnuli všechny původní konce a připravili i nové pro New Game+
- Souboje jsou plynulejší, ale vývojáři zdůrazňují, že nejde o akční hru
Zdroj: Digital Foundry
9/10
Komentáře