SCEE Santa Monica: Sorcery by Kinect nebo Wii nezvládlo

novinka  37
Martin Šmíd, 16. 12. 2011 13:45
Tento týden byla znovu představena čarodějnická hra Sorcery od vývojářů ze studia SCEE Santa Monica. Kreativní ředitel projektu Brian Upton nyní v rozhovoru řekl, že jde přesně o tu hru, která ukáže sílu ovladačů Playstation Move a rovněž i to, proč by nemohla vzniknout na jiné platformě. „Myslím, že Sorcery ukáže, proč je Playstation Move nejlepší pohybové ovládání. Je daleko přesnější a nemyslím si, že by Sorcery mohl vzniknout na Kinectu nebo Wii. Technicky by nebylo možné vytvořit na těchto platformách tento typ hry,“ řekl Brian Upton. Rovněž dodal, že jak budou hráči Sorcery, budou se neustále zlepšovat v ovládání, což pocítí i během hraní, z čehož samozřejmě budou mít velkou radost. Jinak Sorcery cílena spíše pro hardcore hráče, kteří se doposud Playstation Move ovladačům vyhýbali. Jak Sorcery dopadne, uvidíme na jaře příštího roku. Brzy vám přineseme velké preview.
Zdroj: vg247

Sorcery

ps3
Sony, Sony
Datum vydání hry:
23. 5. 2012
Žánr:
Puzzle, RPG, Adventura
KARTA HRY
7/10

Komentáře