RARE: Mysleli jsme si, že GoldenEye bude velká katastrofa
novinka
1
Martin Šmíd, 3. 9. 2010 15:08
GoldenEye na Nintendo 64 je i dnes považováno za jednu z nejlepších konzolových stříleček. Nikdo by si tak nepomyslel, že studio RARE se zuby nehty bránilo jejímu vytvoření. Tuto skutečnost nyní odhalil Mark Betteridge z RARE. Když za studiem přišlo Nintendo, aby vytvořilo hru podle filmu GoldenEye, první odpověď bylo rázné NE. „Nebylo to něco, co jsme chtěli dělat. Snažili jsme se vytvořit vlastní IP. Na hru podle filmu by mělo právo filmové studio. Nintendo bylo ale v tomto nesmlouvavé,“ řekl Betteridge. Po několika měsících vývoje si ve studiu mysleli, že hra bude docela velká katastrofa. Na to jim přišel mail z Nintenda, jestli nechtějí hru zrušit. Obsah tohoto mailu se ale dozvědělo jen vedení studia. Vývojářům nikdy vedení neřeklo, že mail přišel. Poté následovala prezentace na E3, která nebyla moc výrazná. Mark Betteridge pak hru viděl asi čtyři měsíce před vydáním a úplně se zděsil, v jakém je stavu. Naštěstí ale pak věci nabraly správný směr a vývojáři hru zdárně dokončili. Vedení Rare nikdy vývojářům nevěřilo, ale výsledek je hodně překvapil. Díky bohu za nezrušení této hry.
Zdroj: gamerzines
9/10
Komentáře