Portování her na Switch může být podle bývalého vývojáře Ubisoftu problém

novinka  59
Martin Šmíd, 31. 12. 2016 13:15
Konzole Nintendo Switch se kompletně odhalí za necelé dva týdny, ale už nyní zhruba víme, že výkonem se nebude moci rovnat současné konkurenci. I proto si bývalý zaměstnanec Ubisoftu, Sebastian Aaltonen, myslím, že portování her na novou konzoli od Nintenda by mohlo být docela problematické. Hlavně kvůli zastaralejší Maxwell architektuře, která nepomůže s výpočtem složitějších věcí jako osvětlení, odlesky a tak dále, přičemž velkou brzdou má být i 4GB paměť s rychlostí 25.6 GB/s. Už u konzole Xbox One byla rychlost paměti (68 GB/s) občas problém, ale vývojáři lepších výsledků dosáhli za pomoci ESRAM, kterou ovšem Switch mít nebude. I možná proto v posledních dnech přispěchala insiderka Laura Kate Dále s informacemi, že velké multiplatformní hry jako Red Dead Redemption 2 nebo Mass Effect: Andromeda na Switch nebudou. Více se každopádně dozvíme v polovině ledna.
Zdroj: gametransfers

Nintendo Switch

nsw
Nintendo, Nintendo
Datum vydání hry:
3. 3. 2017
KARTA HRY

Komentáře