Podívejte se na záznam tiskové konference Microsoftu na GDC + informace
Oznámení společnosti Microsoft na konferenci GDC 2015
- Softwarová vývojová sada (SDK) Xbox Live pro Windows 10, která poskytuje přístup k řadě prvků služby Xbox Live na konzoli Xbox One, se dostane k širší skupině vývojářů.
- Univerzální platforma pro aplikace ve Windows (Windows Universal App Platform) umožní jakémukoli vývojáři vytvořit samostatný projekt určený pro více zařízení. To autorům aplikací usnadní proces zpřístupnění svého obsahu mnohem většímu počtu uživatelů.
- Díky prostředí obchodu Windows Store teď vývojáři získávají možnost flexibilně nabízet své produkty na PC, konzolích, tabletech a mobilních telefonech, a oslovit tak více než 1,5 miliardy lidí.
- Univerzální vývojové centrum (Universal Development Center) je vývojářský portál k tvorbě a nabízení her v obchodě Windows Store.
- Rozhraní DirectX 12 umožňuje vývojářům na platformě PC pracovat s úplně novou úrovní výkonu a ovládání. Díky jednotnému API mohou přistupovat na více zařízení. Společnost Epic dnes oznámila, že vyvíjí titul „Unreal Tournaments“ na bázi technologie Unreal Engine 4 s podporou rozhraní DirectX 12, který stanoví novou definici věrnosti zobrazení v hrách na PC.
- Veškeré bezdrátové herní příslušenství pro Xbox bude navrhováno a uzpůsobeno k použití jak s konzolí Xbox One, tak PC s Windows 10.
- Hra „Elite: Dangerous“ od společnosti Frontier Developments vyjde pro Xbox One letos v létě.- Program ID@Xbox se rozšíří tak, aby se vývojáři mohli zaměřit na všechna zařízení s Windows 10 včetně těch budoucích, jako jsou například HoloLens.
- V rámci spolupráce se společnosti Motiga se na platformách Windows 10 a Xbox One objeví její první titul „Gigantic“.
Komentáře