PlayStation kupuje studio Firesprite
UPDATE:
- Studio má v současnosti přes 250 zaměstnanců
- Studio je větší než většina jiných UK studií jako Rare nebo Rocksteady
- Pracuje hned na dvou hrách. První je AAA příběhová adventura, druhá poté AAA first-person střílečka (nová značka)
Dopis od studia Firesprite
Dnešní den je pro společnost Firesprite neuvěřitelně vzrušující, protože jsme se připojili k rodině PlayStation Studios. Velmi se těšíme na další část naší cesty!
Společnost Firesprite se sídlem v Liverpoolu na severozápadě Spojeného království byla založena v roce 2012 s vizí vytvářet hry, které přinášejí nové inovace do každého zážitku, který vyvíjíme. Severozápadní část naší země má bohatou herní historii a vyprodukovala mnoho ikonických herních studií, vydavatelů a her, jako je například WipEout. Mnoho našich vývojářů vyvíjelo tyto hry a my jsme na to nesmírně hrdí.
Měli jsme to potěšení spolupracovat s mnoha talentovanými vývojáři a vydavateli napříč celým herním průmyslem a zejména PlayStation je naším přítelem a partnerem již po více než deset let, kdy jsme společně spolupracovali na mnoha zajímavých projektech včetně The PlayRoom, Run Sackboy! Run a The PlayRoom VR.
PlayStation nám také poskytl příležitost vytvořit vlastní IP, The Persistence, a my jsme dostali tvůrčí svobodu, abychom vydali survival horor, na který jsme nesmírně hrdí. Nyní, jako studio spadající pod PlayStation Studios, víme, že máme plnou podporu společnosti Sony v dalším rozvíjení našeho dědictví spočívajícího v kombinaci kreativity a technických inovací, abychom fanouškům PlayStation nabídli skutečně jedinečné zážitky.
Nemůžeme se dočkat, až vám ukážeme, na čem jsme v poslední době pracovali......jsme teprve na začátku
– Graeme Ankers, šéf studia Firesprite
Komentáře