Oznámeny režimy zobrazení u Monster Hunter Wilds i potvrzena podpora PS5 Pro
novinka
8
Martin Šmíd, 19. 12. 2024 16:25
V současnosti vývojáři z Capcomu dokončují očekávanou akční RPG hru Monster Hunter Wilds, která vyjde koncem února příštího roku. Stále probíhají optimalizace, opravy chyb a tak dále, ale už nyní mohli vývojáři oznámit, jak na tom bude hra na konzolích z hlediska rozlišení a výkonu. Asi nepřekvapí, že na současných konzolích PlayStation 5 a Xbox Series X budou dva režimy zobrazení. Režim zaměřený na co nejlepší vizuální zpracování se zaměří na 4K rozlišení (interní bude kolem 3072×1728) a 30 fps. Režim zaměřený na framerate pak poběží ve 4K (interní rozlišení kolem 1080p a přepočítáno pomocí FSR od AMD) a 60 snímků. Jak moc budou stabilní, se teprve uvidí. Otevřená beta měla tady mezery, ale je nutné dodat, že šlo o starší build, který navíc místo FSR využíval starší Checkerboard Rendering. Co se týče konzole Xbox Series S, ta se zaměří na rozlišení 1080p při 30fps. Podporována bude od prvního dne i konzole PlayStation 5 Pro, ale jaká vylepšení bude mít, bude terpve oznámeno. Vývojáři stále pracují na této verzi.
Zdroj: TZ
Komentáře