OPSM: The Last of Us nebude lineární jako Uncharted

novinka  131
Martin Šmíd, 15. 1. 2012 6:23
Oficiální Playstation Magazín dlouho poukazoval na svoji obálku, na které má nedávno oznámenou hru The Last of Us od Naughty Dogu. Všichni určitě čekali, že přinese nějaké ty nové informace. Magazín je nyní venku, nové informace skutečně obsahuje, ale moc jich není. Jako první OPSM upozorňuje, že The Last of Us není zase tolik lineární, jak se dříve psalo, ale na druhou stranu se nejedná ani o open world hru. Hráč bude moci občas odbočit a zajít si třeba do kavárny. Rovněž bude moci zachránit nějakou NPC postavu. Tyto odbočky ale nemají mít vliv na hru jako takovou a nemusí do nich hráč vůbec vkročit. The Last of Us díky nim ale rozhodně nebude lineární jako Uncharted.

Dále bylo zmíněno, že nábojů bude skutečně málo, díky čemuž nebude The Last of Us stavět na přestřelkách jako Uncharted. Ostatně preview zmiňuje, že Joel je stejně vystrašený jako Ellie, takže se rád střetům spíše vyhýbá. Není to superhrdina, který by šel do akce. Nepřátelé ale hlavní duo šetřit nebudou, protože mají být rychlí a představovat stejné nebezpečí jako v Uncharted.

Vývojáři v OPSM přiznali, že Uncharted je jejich největším triumfem v historii Naughty Dogu, ale také prokletím. Každý totiž bude další jejich hry právě s Uncharted srovnávat. Datum vydání The Last of Us zatím není stanoveno, ale vyjde nejdříve na konci roku, nejpozději na začátku toho příštího.
Zdroj: examiner.com

The Last of Us

ps3
Sony Computer Entertainment, Naughty Dog
Datum vydání hry:
14. 6. 2013
Žánr:
Střílečka, Adventura
KARTA HRY
10/10

Komentáře