Nový fantastický trailer na hru Death Stranding 2: On The Beach, vyjde v roce 2025
novinka
67
Martin Šmíd, 31. 1. 2024 23:48
Je tomu už více jak rok, co studio Kojima Productions oznámilo přípravu akční hry Death Stranding 2 pro konzoli PlayStation 5, čímž udělalo velkou radost všem fanouškům prvního dílu. Trochu se čekalo, že koncem minulého roku uvidíme nové záběry, ale Hideo Kojima nakonec místo nich oznámil svoji druhou hru. Na Death Stranding 2 ale nezapomněl, protože nového opravdu parádního traileru jsme se dočkali dnes během prezentace State of Play. Podívat se na něj můžete níže v novince. Navíc jsme se dozvěděli, že hra bude mít skutečně podtitul On The Beach, o němž se v posledních dnech hodně spekulovalo. Jen je škoda, že s vydáním se počítá až na příští rok.
Zdroj: TZ
Death Stranding 2
ps5
Sony Interactive Entertainment, Kojima Productions
@ΛNĐ3RLΛ: Tohle nechapu, jednicka mela bozi story! Nejlepsi postsva Fragile. Kojima miluje sve svety a je to citit na kilometry. To co bych jednicce vytknul ja, je uspechany zaver. Ale zbytek? Ja si uzil kazdou minutu! Nemusim totiz vsechno odehrat day one, takze kazdy den 2 - 3 hodinky a pak nechapu tu “nudu” ostatnich…
@golder_69: Dobře pro tebe. Já nikomu neberu, že ho baví ve hře "relaxovat" +- 50 hodin, mě to bohužel po asi 6 kapitolách začalo strašně nudit. Bossové a souboje mě vůbec nebavily, hra má obecně moc úkolů, jak ve hrách od Ubisoftu a ten příběh? No, premisa samozřejmě byla skvělá, bohužel po scenáristické stránce to bylo všelijaké, jen ne nadprůměrné.
Kojima umí napsat výborné světy a postavy, umí práci s kamerou, ale scénář a pacing mu absolutně nejde. Snaží se mít ve hře všechno a zároveň nic, nemá takovej ten cit pro worldbuilding, jestli mi rozumíš, ale to je samozřejmě jen můj subjektivní názor.
A jak tu kdosi psal, celej herní business mu podkuřuje a to se pak bohužel podepsalo i na celkovém výsledku u jedničky, protože si mu nikdo nedovolil říct ne, tady tohle je už moc, tady tohle radši vynech.
Za mě, kdyby jednička trvala max 20 hodin se vším všudy a poslední 2-3 hodiny bychom sledovali film, s tím, že by se některé věci vystřihly, mohla to být absolutně top hra, takhle to bohužel je někde jenom dobrá a místy příšerná hra.
@ΛNĐ3RLΛ: Tak Kojima potřeboval vždy někoho, kdo bude držet to pomyslné vodítko viz i MGS série, kde ho držel Murata (od MGS3) a Fukushima (od úplného začátku) na uzdě, bohužel v Kojima Productions už mu asi úplně nemůžou říkat, co má dělat jak v Konami.
Za mě osobně se z Kojimy dělá víc než ve skutečnosti je (a tvorba kultu osobnosti kolem něj i médii tomu vůbec nepomohlo) a strašně se přehlíží to, že nebýt lidí jako Murata nebo Fukushima, tak by byl MGS přeplácanej bizár a jen stěží by se stal kultovní záležitostí.
Například první i druhý MGS měl víc pod palcem sám Fukushima resp. měl na něj velký vliv viz Kojima jako režisér a producent a Fukushima jako: script director, written by, setting design/research/justification, Codec scenario, VR and alternative scenario)
Kojima sám o sobě má spousty nápadů, někdy lepších, někdy horších, ale potřebuje kolem sebe lidi, kteří mu je daji dohromady tak, aby to dávalo smysl. Paradoxně pro něj byla za mě osobně závislost na Konami pro něj mnohem lepší než nynější nezávislost.
@ΛNĐ3RLΛ: myslím, že jsem to napsal zcela srozumitelně. 🙃
@mnaca: částečně souhlasím, tohle samozřejmě je dost známý názor, že potřebuje nad sebou dohled. Skoro po celou dobu jsem si to myslel i při hraní DS. Ač mě hra bavila, tak ten příběh byl místy tak cringe, že jsem si myslel, že to nejde spojit. Ovšem celá finální pasáž tu hru spojila do celistvého celku a překvapivě to fungovalo velice dobře. Když vezmu, na jaké šíři ten příběh funguje, tak je Kojimovi za to kredit nutno přiznat. Když vezmeme, kolik plot holes se dá nasekat do revenge story, tak imho DS považuji za docela úspěch po MGS IV a V v rámci story.
Já zastávám názor, že MGS byl vždy částečně přeplácaný bizár ovšem funkční jako celek, vždy se spoustami skvělých myšlenek a zajímavého filozofování, proto je ta série také tak legendární. Výhoda MGS nad DS jsou postavy, Big Boss je jedna z nejlepších postav v rámci herního světa vůbec s knižní hloubkou. Sam je naopak proti tomu jen hráčův avatar, možná jsem jeden z mála, ovšem z návratu Sama nejsem dvakrát nadšený.
Tak filozofická hloubka a především téma reinkarnace, na němž celá podstata příběhu a událostí ve hře stojí, je pro běžně uvažujícího člověka těžko srozumitelné a představitelné. Téma smrti, respektive reinkarnace, tatáž skutečnost, kterou DS lidem připomíná. Proto, až později bude DS teprve plně doceněn, až bude pochopeno, na jak nezbytně důležité skutečnosti poukazuje v našem bytí. Samozřejmě analogicky, symbolicky, místy i doslovně. Trailer na dvojku, konečně plnohodnotná ukázka napříč hrou, mi jen potvrzuje, že právě myšlenka života, smrti, duše, reinkarnace, se očividně bude prolínat vším a téma spojování, sjednocování nejspíš projde jakousi sebereflexí, za jakých podmínek je to vlastně vůbec možné? DS je "Vesmírná Odyssea" mezi videohrami a její téma na mnohé ještě stále bude působit spíše jako bizár. A je to taky hra, kde se naprosto autenticky cítím jako kosmonaut na jiné planetě. Technologická část je ve hře zpracovaná jako funkční, použitelná technika, opět podobně hravě jako v MGS a jde to ještě dál než MGSV. Pro mě revoluční počin, pro jiné chození, nuda. Plus mě ohromně potěšil oznámením exkluzivní, nové IP, špionážní akce. Takže defakto pokračuje v tom svém samozřejmě, jen mimo jméno Metal Gear Solid, jeho svět a postavy. Tohle jsem si přál s tím že se to určitě nestane a on to prostě tak mimochodem oznámí. Tak na to jsem si extrémně zvědavý. V současnosti to za mě táhne Kojima Productions, s tím co oznámili a opět ukázali. Kvalita úplně jinde než u 99.9% existujících her. A pak je tu těch několik ultra děl 👍😁
Komentáře