Nový deníček k připravované akční RPG hře Starfield
novinka
16
Martin Šmíd, 13. 10. 2022 12:06
V příštím roce by měla vyjít pro PC a konzole Xbox Series X/S očekávaná sci-fi akční RPG hra Starfield od vývojářů z Bethesda Game Studios. Nyní byl vypuštěn nový deníček, v němž režisér hry Todd Howard zodpověděl několik otázek. Hned na začátku zmínil, že Starfield hodně ovlivnily klasické RPG hry Traveler a Sundog. Dále zmínil, že Bethesda považuje Starfield za sci-fi hru, ačkoliv vychází z vědeckých výzkumů a logiky. Aby ovšem mohla fungovat, museli udělat i některé ústupky. „Zabývali jsme se třeba palivem a tím, jak funguje gravitační pohon. Čtu dokumenty o kvantové fyzice a ohýbání prostoru. Ve skutečnosti ho neohýbáte, ale přitahujete prostor k sobě,“ říká s tím, že museli z tohoto důvodu udělat, aby palivo v lodi nedošlo a hra se nezastavila. „Nedávno jsme to změnili tak, že palivo ve vaší lodi a gravitační pohon omezují, jak daleko byste mohli doletět, ale palivo nedojde. Možná se objeví po vydání nějaká aktualizace, ale nyní to funguje takto,“ říká.
Howard také řekl, že hráči budou moci odstranit negativní vlastnosti postavy plněním úkolů. To by mělo zamězit tomu, že nebudou mít hráči rádi svoji postavu a budou chtít začít znovu. Na závěr pak Howard zmínil, že se vrátili ke klasickému dialogovému systému ve stylu předchozích her Bethesdy. V současnosti má hra Starfield 250 tisíc řádků dialogů. Po této stránce jde o jasně největší hru Bethesdy. Fallout 4 měl 110 tisíc řádků dialogů a Skyrim dokonce jen 60 tisíc.
Zdroj: TZ
8/10
Komentáře