Ninja Theory ještě nepřemýšlí nad rozlišením pro Hellblade
novinka
14
Martin Šmíd, 29. 11. 2014 1:15
Vývojáři z Ninja Theory (DMC, Enslaved a Heavenly Sword) o sobě dali vědět během GamesComu, když oznámili pro konzoli PlayStation 4 akční hru Hellblade na Unreal 4 enginu. Server GamingBolt se nyní vývojářů zeptal, jak to bude s rozlišením a frameratem, přičemž odpověď vývojářů v tuto chvíli asi moc nepřekvapí. „Je příliš brzy na to říci, jak to nakonec bude. V současnosti jsme ve fázi prototypů, takže jen prozkoumáváme možnosti, jaké máme. Právě se zaměřujeme spíše na to, jak hra bude vypadat, jaký bude soubojový systém, co kamera, a vůbec všechny tyhle věci. O frameratu a rozlišení budeme teprve přemýšlet,“ říká Dominic Matthews.
Zdroj: null
9/10
Komentáře