Milion zbraní v Borderlands? Žádný problém!

novinka  6
Petr Strecker, 17. 7. 2009 11:26
Ambice některých vývojářů sahají opravdu vysoko. Ne vždycky jsou tyto výkřiky do tmy ale oprávněné. Určitě jste v akčních hrách zažili chvilky, kdy jste si užívali každý vystřelený náboj. Když se vývojáři snaží, mohou vytvořit tak unikátní akci, jakou byl třeba Black, kdy měla každá vystřelená kulka smysl. Studio Gearbox, aktuálně pracující na hře Borderlands se dušuje, že ve hře budeme mít k dispozici více zbraní, jak ve všech akčních hrách z PS3 a Xbox 360 dohromady. Vau, to je ale opravdu hodně! Celkový počet by prý měl přesáhnout milion kusů. Asi je vám jasné, že modeláž všech jednotlivých kousků by zabrala stovky hodin, ne-li dní. Pro tento účel byl vytvořen speciální software, který generuje obrovské množství zbraní ze širokého sortimentu součástek, materiálů, dílů, značek a jiných faktorů. Během chvíle tak máte nespočet zbraní, které mohou být zároveň i velice různorodé. Mohou a nemusí. V podstatě je to taková virtuální továrna na zbraně. „Myslím, že tohle ještě nikdo nikdy neudělal. V našem týmu je několik opravdu chytrých hlav, které na to přišli. Každý den jsem překvapený. Objevuji věci, které jsem nikdy neviděl.“ dodal na závěr Randy Pitchford, prezident studia. Jen aby zde neplatil onen známý poměr – kvantita na úkor kvality.
Zdroj: vg247

Borderlands

ps3x360
2K Games, Gearbox Software
Datum vydání hry:
20. 10. 2009
Žánr:
Střílečka, RPG
KARTA HRY
9/10

Komentáře