Mikami: GhostWire Tokyo je nový typ hry, ve vývoji je řadu let
novinka
19
Martin Šmíd, 4. 6. 2020 14:45
V minulém roce Bethesda oznámila přípravu akční adventury s hororovými prvky GhostWire Tokyo, na níž pracuje studio Tango GameWorks, které vede legendární herní vývojář Shinji Mikami (Resident Evil, Dino Crisis, Devil May Cry, Vanquish nebo The Evil Within). Nyní se o hře trochu rozpovídal v rozhovoru pro server IGN. „GhostWire Tokyo je zcela novým typem hry a já doufám, že se na ní hráči těší. S myšlenkou na hru přišla Ikumi Nakamura, která na hře pracovala jako režisérka. Počáteční tým měl jen pět lidí a pracoval na hře asi šest měsíců. Poté se tým rozšířil na 10 lidí a v pre-produkci byla několik let, než se dostala do plné produkce. Je to pravděpodobně nejdéle vyvíjená hra, na jaké jsem pracoval. Začal jsem týmu pomáhat kolem roku 2019," říká Shinji Mikami, který na hru dohlíží z pozice producenta. Možná víte, že studio na podzim minulého roku Ikumi Nakamura opustila, ale Mikami říká, že i přes tuto ztrátu jde vývoj dobře. Kdy se hry ovšem dočkáme, zatím oznámeno nebylo.
Zdroj: wccftech.com
7/10
Komentáře