Microsoft odmítl spolupráci s Marvelem, Sony po ní skočila
Když byla smlouva vypovězena, Ong vzpomíná, že hned šli za Microsofrem a Sony, aby zjistili, jestli nemají zájem o vytvoření exkluzivního partnerství. V Microsoftu za nabídku poděkovali, ale odmítli ji, protože se podle Onga chtěli zaměřit na své vlastní značky. Sony ovšem byla daleko vstřícnější. „V srpnu 2014 jsme si sedli s Adamem Boyesem a Johnem Drakem v konferenční místnosti v Burbanku. Řekl jsem, že mám sen porazit Arkham sérii a mít alespoň jednu nebo více her, které by podpořily platformy PlayStation,“ popisuje v knížce Ong. Sony na toto hned zareagovala a rozhodla se pro Spider-mana, jehož hned předala studiu Insomniac Games. Tehdy bylo studio Insomniac Games ještě plně nezávislé, ale bylo zároveň jedním z nejdůležitějších partnerů PlayStationu.
No a zbytek už známe. V roce 2018 vyšla hra Marvel’s Spider-Man, která si odnášela vysoké známky, a prodalo se jí přes 20 milionů kopií. Na tu následně dobře navázal spin-off Marvel’s Spider-Man: Miles Morales. Do budoucna Sony připravuje Marvel’s Spider-Man 2 a Marvel’s Wolverine. Dá se očekávat, že z obou her budou obrovské hity, které prodají miliony kopií a konzolí PlayStation 5.
Komentáře