Michel Ancel se rozpovídal o problémech s vývojem Beyond Good & Evil 2 a zrušení hry WiLD
Kromě Beyond Good & Evil 2 pracoval Michel Ancel se svým studiem Wild Sheep na survival hře s otevřeným světem WiLD, která vznikala pro konzole PlayStation. Nyní jsme se konečně dozvěděli, co se přesně stalo a proč byla nakonec zrušena. Podle Ancela existovala v roce 2018 docela pěkná hratelná verze, ale následně se rozhodli připravit upgrade pro konzoli PlayStation 5, což mělo vývoj zbrzdit. V té době docházelo na straně Sony k velkým změnám ve vedení, a proto byl vývoj hry zastaven. Krátce na to se ozval Ubisoft, že by měl o hru zájem, takže se o tom začalo jednat a jednání byla v pokročilé fázi. V tu chvíli se ozvala i Sony, že by o hru měla stále zájem a zdvojnásobila by rozpočet, ale jednání s Ubisoftem byla už hodně daleko. Ancel při vzpomínání říká, že to byla velká škoda, protože to vedlo ke zrušení hry. Ta se totiž dostala do rukou vedení Ubisoftu v Paříži, které už bylo nějakou dobu samo v chaosu, přičemž požadovalo změny, aniž by hru skutečně hrálo. „Už jsem tam nebyl, abych hru bránil. Byla doslova rozdrcena lidmi z tohoto oddělení. Po dvou letech byla hra zrušena s tím, že už neodpovídá původnímu konceptu,“ dodal Ancel.
Komentáře