Lehké achievementy/trofeje znamenají vyšší prodeje samotné hry
novinka
24
Martin Šmíd, 8. 10. 2009 11:41
Určitě se mezi vámi najdou hráči, kteří se snaží v každé hře nasbírat co nejvíce achievementů/trofejí. Podle šéfa Gearbox Software, Randyho Pitchforda, tak můžete patřit do určité skupinky hráčů, kteří si občas vyberou i pro sebe nezajímavou hru právě kvůli lehkosti achievementů/trofejí. Podle Randyho dokonce mohou lehké achievementy navýšit prodej samotného titulu až o desítky tisíc kusů, přičemž samotný hráč, který do této kategorie patří, si koupí ročně v průměru až dvacet her. Nemusíme ani dodávat, že těch několik desítek prodaných kusů jsou pro vývojáře velkým finančním bonusem. Otázka do diskuze je tak jasná. Koupili jste někdy hru kvůli jejím lehkých achievementům/trofejím?
Zdroj: vg247
Komentáře