Kojima: MGS 5 The Phantom Pain je hra, kterou jsem chtěl vždy udělat

novinka  15
Martin Šmíd, 10. 3. 2014 16:15
Jednou z nejočekávanějších her současnosti je Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain, která vyjde v příštím roce. Už v brzké době ale budeme moci nasát atmosféru nového megahitu Hideo Kojimy díky Ground Zeroes. V posledním rozhovoru pro IGN se Hideo Kojima rozpovídal o vývoji The Phantom Pain a řekl, že je to přesně ta hra, kterou vždy chtěl udělat. „The Phantom Pain je hra, kterou jsem chtěl vždycky udělat. Byla tam ale hardwarová omezení, kvůli kterým jsem nemohl. Musel jsem dělat lineární hry se spoustou filmových scén, aby byly více dramatické, ale nyní můžu dát hráčům tolik svobody, jak je to jen možné,“ říká Hideo Kojima. Už v Ground Zeroes je daleko méně filmečků, a dokonce i méně rozhovorů přes vysílačku. Vše se soustředí pouze na hratelnost. Yoji Shinkawa dodal, že za uskutečnění tohoto snu může i nový FOX Engine, který vývojáře v ničem nelimituje, a to ani na starším hardwaru. Mohou se zaměřovat pouze na hru a její dopad na hráče.
Zdroj: null

Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain

ps4ps3x360xone
Konami, Kojima Productions
Datum vydání hry:
1. 9. 2015
KARTA HRY
10/10

Komentáře