Hra Wo Long: Fallen Dynasty bude hodně náročná
„Už na samotném začátku jsme se rozhodli, že hra bude náročná. Hra může působit trochu komorně, ale ve skutečnosti bylo období Tří království plné válek a devastace. Bylo to temné období, ve kterém lidé neustále bojovali, což se skvěle hodí pro hru typu Souls," říká producent Fumihiko Yasuda. „Není pochyb o tom, že půjde o extrémně náročnou hru, ale přišli jsme s novými systémy, jak je možné k obtížnosti přistupovat. Hráči se tak mohou těšit na nový druh zážitku, který v předchozích hrách od Team Ninja nebyl.“ Ze slov vývojářů v rozhovoru pro IGN je patrné, že jde pro ně o vysněný projekt. Vývojáři mají hodně rádi období Tří království, kdy byla Čína rozřezána na kusy válčícími národy. Zároveň dodávají, že by hrou chtěli navázat na úspěch Nioh.
Na rozdíl od Nioh ale nebude obsahovat hra Wo Long: Fallen Dynasty loot, a ani nebude mít jako Elden Ring otevřený svět. Hra bude mít úrovně jako v Nioh. „V základu jde o lineárnější hru, jako tomu bylo u Nioh. Tento design nám dává příležitost předvést to, co umíme nejlépe,“ říká Yasuda. Asi nepřekvapí, že hra bude využívat čínská bojová umění, přičemž vývojáři se chtějí zaměřit na co nejplynulejší pohyb. „Chtěli jsme od začátku plynulé souboje, během nichž je možné plynule přecházet mezi útokem a obranou. Akce je rychlejší než v Nioh. Přesto jsme chtěli zachovat pocit, že ovládáte skutečného člověka,“ dodává k soubojům.
Co se týče hlavního hrdiny, toho půjde jako v Nioh 2 vytvořit. „Ve hrách typu Souls řešíme velmi obtížný úkol, takže přirozeně chceme postavu, s níž se můžeme ztotožnit. Není lepší způsob, jak toho dosáhnout, než si vytvořit vlastního hrdinu,“ říká Yasuda.
Komentáře