Horizon Forbidden West má nabídnout zajímavější vedlejší úkoly, vývojáři se podělili o další vylepšení

novinka  53
Martin Šmíd, 7. 1. 2022 15:47
Magazín Game Informer přináší v posledních týdnech nové informace o připravované akční hře Horizon Forbidden West. Vývojáři ze studia Guerrilla Games se v posledním článku rozpovídali o tom, jaké vylepšení druhý díl oproti prvnímu dílu přinese. Jako první zmínili filmečky. Ty byly vytvořeny kompletně za pomocí špičkových herců a technologie motion capture, takže mohou být lepší třeba animace obličejů jednotlivých postav, kteří mezi sebou interagují. Toto vylepšení se má týkat celé hry, i třeba kratších záběrů. „V ukázce, kterou jsme mohli vidět, působily dialogy mezi postavami díky těmito vylepšením autentičtěji a byly patrné zejména vylepšené animace v obličejích. Aloy nyní dokáže řečí těla i očima sdělit mnohem více," píšou redaktoři magazínu Game Informer.

Vylepšení se dočkal i svět, který by měl být daleko živější, aby byla radost ho prozkoumávat. „Od minulé hry jsme vylepšili civilisty a osady o vylepšený systém davu, lepší animace a mnohem lepší ozvučení,“ říkají vývojáři. A s tímto redaktoři magazínu Game Informer souhlasí. „Během naší ukázky, když jsme mířili k hostinci, jsme viděli lidi, kteří se potáceli před ním, mumlali nesouvislé věty a hledali svůj nápoj. Když jsme vstoupili do hostince, viděli jsme, jak hosté vášnivě vyprávěli o svých problémech, vesele spolu tančili, a dokonce si jedna skupinka vesele zpívala své oblíbené písničky, zatímco bouchala do stolu, aby udávala rytmus,“ stojí v magazínu Game Informer.

Vývojáři se měli během vývoje zaměřit i na rozmanitější vedlejší úkoly, aby měl hráč chuť je plnit a byl za to náležitě odměňován. "Tohle byla část, kde jsme cítili, že máme velký prostor pro zlepšení," říká režisér hry Mathijs de Jonge s tím, že vedlejší mise mají být rozmanitější, propracovanější a odměňovat hráče za splnění třeba novou skvělou zbraní nebo oblečením, které se bude hodit v dalších částech hry. Vývojáři se ale zaměřili i na lepší budování vztahu Aloy s dalšími postavami, které během své cesty potká. „Hlavní věcí, kterou jsme chtěli od minula změnit, je to, že Aloy bude více času trávit s klíčovými postavami. Nejde přitom jen o postavy, které Aloy potká během hlavních úkolů, ale i ty vedlejší. Tyto postavy nyní nezmizí hned poté, co bude daný úkol splněn,“ říkají vývojáři.

Dalším velkým vylepšením má být možnost vytvářet si vlastní jednoduché vedlejší úkoly. Pokud budete chtít upgradovat zbraň nebo brnění, budete na to potřebovat materiál z určitého stroje. Ten ale najít v rozlehlém světě není nic jednoduchého, proto vývojáři připravili možnost vytvářet si vlastní úkoly, které povedou k jeho nalezení. Nebudete tak muset s Aloy po velkém světě bloudit, což je jistě fajn. Tomu určitě bude dopomáhat i nový systém skenování, který bude Aloy označovat záchytné body v prostředí a poskytovat další důležité informace, třeba i o slabinách protivníků.

Zdroj: Tisková zpráva

Horizon II: Forbidden West

ps4ps5
Sony Interactive Entertainment, Guerrilla Games
Datum vydání hry:
18. 2. 2022
KARTA HRY
10/10

Komentáře