Forspoken demoverze podle Square Enixu nereprezentuje finální verzi
novinka
31
Martin Šmíd, 12. 12. 2022 18:49
Koncem minulého týdne vyšla demoverze na očekávanou akční RPG hru Forspoken od Square Enixu a vývojářů ze studia Luminous Productions. Podle komentářů i u nás na webu se zdá, že fanoušky zrovna moc nepřesvědčila, naopak docela zklamala. Nyní na reakce hráčů trochu zareagoval režisér hry Raido Mitsuno v rozhovoru pro magazín Gematsu. V něm zmínil, že demoverze, kterou bylo dříve možné si vyzkoušet už na herní výstavě Tokyo Games Show, nereprezentuje finální verzi, která je dle jeho slov daleko lepší a vlastně i jiná. „Jde o speciálně vytvořené demo, mající za úkol ukázat parkour a magii. Jedná se o něco jako vedlejší úkol, v němž je nutné splnit těchto pět věcí a následně se utkat s bossem. Ve skutečnosti takto plná verze není navržená. Vše v demoverzi bylo speciálně navržené jen pro ni," říká.
Jak nakonec hra Forspoken dopadne, se uvidí v lednu příštího roku, ale velké nadšení po prvním oznámení trochu vyprchalo. Může za to i do určité míry velký downgrade oproti první ukázce, jak ukazuje porovnávající video níže v novince, obsahující i test jednotlivých režimů zobrazení.
- Forspoken má v demoverzi tři režimy zobrazení - Quality, Ray-Tracing a Performance.
- Quality režim zobrazení má lepší textury, větší dohled a běží ve vyšším rozlišení (1728p průměrně)
- Ray-Tracing režim má nižší rozlišení (1512p v průměru), nižší kvalitu textur i menší dohled, ale zase má lepší stíny.
- Performance režim má stejnou kvalitu textur jako Ray-Tracing režim, ale je omezen na rozlišení 1440p. Na druhou stranu hra v něm běží při 60fps, ale ne stabilně.
Zdroj: Gematsu
5/10
Komentáře